Byznys

Hostesky a promotérky: Využijte krásu žen jako marketingovou zbraň!

Jak efektivně propagovat nový produkt, službu nebo třeba otevření podniku? Jednou z nejúčinnějších marketingových zbraní je ženská krása. Hostesky, promotérky a modelky mohou vaši firmu dostat do povědomí zákazníků. Řada odborníků tvrdí, že investice do propagačního personálu může být mnohem jistější než předražená reklama v médiích. V následujících řádcích vám prozradíme, jaký je rozdíl mezi hosteskou, modelkou a promotérkou a kde na vás kvalifikované dívky čekají.

Modelka, nebo hosteska?

V posledních letech se rozdíly mezi hosteskami a modelkami stírají, nicméně drtivá většina dívek prezentujících se jako modelky jsou v podstatě hosteskami. V praxi se modelky zabývají především focením katalogů, natáčením videospotů, módními přehlídkami apod. Jejich hodinová sazba je obvykle výrazně vyšší než kolik si účtují hostesky. Ovšem pozor – neznamená to, že se pro vaše účely hodí více než hostesky.

Nenabídnete-li známé modelce lukrativní zakázku, je pravděpodobné, že vás reprezentovat nebude. Což nevadí, protože i hostesky mohou být stejně sličné. Navíc jsou často schopnější než kdejaká modelka, zejména po jazykové stránce. Od hostesky se totiž očekává něco „navíc“ a nejen přirozená krása.

S prodejem si hravě poradí promotérky

Další skupinou dívek jsou promotérky. Zcela jistě jste se s nimi setkali, například v supermarketu, kde nabízeli k ochutnávce nějaké zboží. Případně v obchodním domě, kde se vás snažili upozornit na výjimečnost luxusního parfému. Promotérky jsou totiž školené na prodej zboží. Zákazníci si díky nim produkt zapamatují a v budoucnu jej odliší od konkurence. Dalším benefitem je okamžitá zpětná vazba.

A kde takové mladé, pěkné, inteligentní a příjemné hostesky a promotérky sehnat? Poohlédněte se po nich na www.detailhostess.com.