Byznys

Jděte svým zákazníkům naproti prostřednictvím chytrého vyhledávání

Internet nabízí velmi široké spektrum informací, které lze využít ve prospěch Vašeho podnikání. Mimo vlastního osobního rozvoje, kterým můžete vždy vylepšit svůj profesní profil a působení na cílovou skupinu lze skvěle zapojit také umělou inteligenci neboli intuitivní vyhledávače.

Předdefinovaná klíčová spojení stojí za finálním rozhodnutím

Rychlé životní tempo a velké množství informací často blokuje zákazníkům schopnost přesně vyjádřit své potřeby, proto je výhodné být o krok napřed a znát myšlenkovou mapu k jejich nákupním rozhodování. Moderní technologie vyhledávačů se proto soustředí na sběr dat z našeho pohybu na internetu, tak aby tyto produkty či služby zůstávaly klientům stále na očích a mohli se případně inspirovat i nejnovějším vývojem v dané oblasti. Prediktivní vyhledávání tak může nabídnout klíčová spojení bez nutnosti vyjádření a oboustranná komunikace stále zajištěna. Celý proces se zjednodušuje a urychluje zároveň.

Inteligentní vyhledávání umožňuje poznat a reagovat na zákazníka

Shromážděná data výrazně rozšiřují možnosti, jak si poznat cílovou skupinu. Z vyhodnocených dat dokáží určit a nabídnout stylově podobnou hudbu nebo videa, jejichž přehrání patří k určujícím nebo rozšiřujícím vlastnostem nabízeného výrobku (např. sportovních hodinek).

Online nákupy bez opakující registrace – shoppable

Možnost okamžitého nákupu tam, kde vás něco zaujalo aneb SEO vyladěné k dokonalosti. Jedná se o jednotné nákupní košíky přímo kompatibilní s eshopy. Koupě zboží nezdržuje žádná registrace údajů při prvním nákupu ani platebních údajů kreditky. Není tak odváděna žádná pozornost a nejen rozhodnutí o koupi je rychlejší.

Chatovací boti usnadňují orientaci a vytvářejí příjemnější prostředí

Chatovací boti zastupují důležitou, avšak stále se opakující komunikaci se zákazníkem. Tato automatizovaná komunikace urychlí případné dotazy ohledně navigace, platbě či doručení. Zákazník je rychle a přesně informován, co se se zbožím děje a jaké jsou další možnosti. Dalším stupněm automatizovaného dialogu jsou servisní boti, kteří tímto způsobem budou moci poskytnout komplexní přehled o cenách. Podnikatelé tak budou moci mít po ruce asistenta s EET.

Umělá inteligence vyhledávačů míří i na lidské emoce

Chytrost našich mobilních telefonů umí reagovat i na nálady. Využívá tedy předvídatelnou atmosféru ve společnosti spojenou s významnými událostmi s nabídkou souvisejících produktů. Vždyť kdo by se nechtěl ztotožnit se svými idoly nebo tím správným obrazem pravověrných příznivců.

Nebojte se nových možností a ukažte svou nabídku efektně a efektivně zároveň.