Slevy

Kupóny a speciální nabídky

Provozování internetových obchodů se s rozvojem mobilních technologií stává čím dál tím tvrdším byznysem, ve kterém je třeba mít řádně ostré lokty a vyznat se v konkurenčním prostředí. V boji o zákazníka tak začaly internetové obchody využívat např. SEO (Search Engine Optimization neboli optimalizace pro vyhledávače), copywritingu či například kupónů a speciálních nabídek, na které by mohli potenciální zákazníky nalákat. Pojďme se nyní zaměřit na poslední z těchto zmiňovaných taktik.

Fakta a skutečnosti

Nedávné průzkumy ukázaly, že si v letošním roce více než polovina amerických dospělých uživatelů internetu zakoupila kupón prostřednictvím jakéhokoliv zařízení pro online nebo offline nakupování. Jedná se tak o potvrzení celkově rostoucího trendu nakupování za použití slevových kupónů, když v roce 2015 se očekává, že tento podíl bude činit ve Spojených státech přibližně 57,5 % dospělých uživatelů internetu, tj. přibližně o 10 % více v roce 2012. Faktem rovněž zůstává, že na základě zpětné vazby 57 % uživatelů uvedlo, že v případě, kdyby nedostali na danou věc slevu, předmětné zboží nebo službu by si nezakoupili. Obdobně se existence slevových kupónů odráží též na míře zákaznické spokojenosti, když tyto dokážou zvýšit spokojenost klientů až o 4 %.

Slevové portály – nakupování budoucnosti?

Z uvedeného vyplývá, že pro zákazníka je pocit, že za dané zboží utratil méně, než musel, velmi důležitý. Pokud tedy slevový portál, například Vouchercloud, nabízí možnost získat zboží za zvýhodněnou cenu, nejedná se tedy pouze o formu reklamy produktu (product placement), ale též o dopřání pocitu zákaznické exkluzivity, tj. že „koupí zboží vlastně ušetřím“. V tomto ohledu hrají slevové portály zcela nezastupitelnou roli a v obecné rovině je tak možné směle hovořit o jejich klíčové úloze při online nakupování. Není tudíž divu, že v poslední době začaly slevové portály růst doslova jako houby po dešti, a to včetně portálů specializovaných, například na stravování apod.

Suma sumárum

Chcete-li jít jako provozovatel s dobou a nechcete-li tudíž zůstat za konkurencí ani o píď pozadu, měli byste i Vy zvážit otázku případného inzerování produktů či služeb na některém z renomovaných slevových portálů. Poskytnutím slevových kupónů a inzerováním akčních nabídek totiž můžete zákazníky jedině získat.

Zdroj: Vouchercloud

CZ_EcommerceFinal_CS6 (1)