Novoročenka 2017: Chopte se nenucené příležitosti k brandbuildingu

Novoročenka 2017: Chopte se nenucené příležitosti k brandbuildingu

Letošní rok se pomalu, ale jistě chýlí ke konci. Na plánování silvestrovských oslav je možná ještě brzo, ale neměli byste podcenit výrobu novoročenek. Připravte se na příchod roku 2017 v dostatečném předstihu a nechte si vyrobit „pé efka“ pro svou rodinu, blízké přátele, klienty a vážené obchodní partnery. Příjemnou formou jim dáte najevo, že na ně myslíte a počítáte s nimi do budoucna. Pokud jste v minulosti význam novoročenek podcenili, udělejte to letos jinak. A přečtěte si, jak by měla vypadat.

Co je to novoročenka a proč ji posílat?

PF je zkratkou francouzského sousloví „pour féliciter“ (česky „pro štěstí“). Novoročenka může mít libovolnou podobu – od e-mailu až po keramickou nebo dřevěnou variantu. Trendy se neustále mění a firmy se snaží o minimalizaci nákladů. Přesto byste měli tiskovou verzi přání PF upřednostnit před elektronickou verzí. Podle psychologů by novoročenky neměly obsahovat reklamní sdělení. Prioritou je poděkování za spolupráci a nikoliv prodej zboží / služeb. Na druhou stranu jde o skvělou příležitost k brandbuildingu. Firemní logo by na novoročence určitě chybět nemělo. Odborníci na problematiku budování značky dokonce tvrdí, že logo může zabírat většinu plochy novoročenky. Zbylá část připadá Vánocům.

Vyberte si z tisícovky návrhů

Obecné tipy máme za sebou a nezbývá, než přidat konkrétní tip na tiskárnu, která se o výrobu vašich novoročenek postará. KyoPrint nabízí 1000 druhů novoročních přání a množství různých potisků (např. ražba, slepotisk, termografický tisk) a barevných provedení. Novoročenky 2017 samozřejmě můžete opatřit jakýmkoliv textem, logem společnosti a dalšími volitelnými prvky. Dodací termíny jsou krátké a ceny příjemné. Aktuální katalogy s designovými návrhy novoročenek najdete na www.kyoprint.cz.

Publikováno: 09. 10. 2016

Kategorie: Podnikání

Autor: Adam

Tagy: brandbuilding | novoročenka 2017