Přistupujte ke správě sociálních sítí profesionálně. "Socíky" vám to vrátí i s úroky!

Přistupujte ke správě sociálních sítí profesionálně. "Socíky" vám to vrátí i s úroky!

Organická návštěvnost, tedy návštěvnost z vyhledávačů, je v dnešní době mnohem vzácnější než v minulosti. Ačkoliv přibylo uživatelů internetu, výrazně vzrostla konkurence. Poskytovatelů služeb a prodejců je jako máku a nahnat na web relevantní návštěvníky je stále těžší. Proto je vhodné využívat i jiné zdroje – sociální sítě, které využívají téměř všechny věkové i zájmové skupiny. Mít profil na Facebooku a Instagramu je v dnešní době takřka povinnost.

Sociální sítě mohou naboostovat váš business, ale...

Vytvořit si profil na vhodně zvolených sociálních sítích je dobrý základ - dostanete se tak blíže potenciálním zákazníkům. Ale je to jen začátek, pomyslný první krůček. Cesta je přitom mnohem delší a komplikovanější, než si možná myslíte. Sociální sítě sice představují perfektní zdroj návštěvnosti, ale musíte to s nimi umět. Uživatelé nejsou hloupí a nenechají se opít rohlíkem. Budete jim muset naservírovat to, co opravdu chtějí a potřebují.

Jak na „socíkách“ uspět?

Přidávat „nějaké“ příspěvky a čekat, až se někdo chytí, není příliš efektivní způsob propagace. Správa sociálních sítí by mít profesionální ráz – alfou a omegou je přizpůsobení prezentace firmy specifickému chování potenciálních zákazníků. Podle zkušené správkyně sociálních sítí Natálie Markovské je jednou z největších chyb předčasné ukončení aktivit. Chcete-li z nich vytěžit co nejvíce, musíte vytrvat. Odbornice na sociální sítě a copywriterka se již setkala s klienty, kteří spolupráci ukončili jen několik týdnů před tím, než by se dostavily výsledky. Markovská zároveň zdůraznila, že klientům, se kterými spolupracuje dlouhodobě, pomohla k navýšení zisků. Tyto firmy si sociální sítě nemohou vynachválit.

Sociální sítě nejsou jen Facebook!

Na kterých sociálních sítích byste měli být aktivní? Možností je víc než dost a rozhodně nejde jen o nejznámější síť Facebook, Instagram či YouTube. Někdy je mnohem efektivnější méně navštěvovaný, ale o to specializovanější komunitní server. Nechte si poradit od profesionála a vytěžte z nich maximum. Dobrou volbou je například zmíněná Natálie Markovská (www.markovska.net).

Publikováno: 09. 08. 2018

Kategorie: Technika

Autor: Adam

Tagy: správa sociálních sítí