Slevy

Slevové kódy a kupony aneb jak ušetřit spoustu peněz v e-shopech

Internet je fenomén, který nám v mnoha směrech usnadňuje život. Je nejbohatším zdrojem informací, ale také zábavy. Těm, kteří „na sítí“ pracují, pomáhá plnit sny o dobře placené práci z domova. Ale tím jeho přínos ani zdaleka nekončí – navždy změnil naše dosavadní představy o nakupování a drtivá většina uživatelů alespoň jednou využila možnosti pohodlného nákupu v e-shopu. Česká republika je e-shopová velmoc a v množství internetových obchodů v přepočtu na počet obyvatel jasně vedeme. Konkurence je obrovská, což sice provozovatelé e-shopů nesou nelibě, ale koncoví zákazníci jsou ze stlačování cen na minimum nadšení. A my vám prozradíme, jak nakupovat ještě levněji!

Patříte-li k těm, kteří na internetu nakupují často, jistě již více či méně oblíbených e-shopů, u kterých nakupujete pravidelně. Díky slevovým kuponům ale budete moct nakupovat ještě levněji!

Ušetřit se dá na všem, ale musíte vědět, jak na to

Většina online prodejců se čas od času uchýlí ke slevové akci a není výjimkou, když se slevy vyšplhají na několik desítek procent. I menší slevy v řádu jednotek procent se ale mohou na ceně zboží výrazně projevit, především pak v případě dražších výrobků a služeb v podobě elektroniky či zájezdů. E-shopáři uvolňují takzvané slevové kupony či kódy, pomocí kterých lze při nákupu slevu uplatnit. Otázkou je, kde hledat…

Slevy, které využije každý

Nemá cenu to rozmazávat, aktuální slevové kódy a kupony do renomovaných (příkladem budiž slevové kupony na Kasa.cz), ale i méně známých internetových obchodů najdete na novém portálu Sleváče.cz. Nezáleží na tom, jestli máte spadeno na novou GPS navigaci, wellness pobyt nebo třeba na kontaktní čočky – stačí si vybrat z množství e-shopů a můžete nakupovat se slevou.

Šance pro provozovatele e-shopů

Pokud zároveň e-shop provozujete, můžete na Sleváče.cz vložit slevový kód zcela zdarma. Získáte spoustu nových zákazníků, kteří u vás budou v případě spokojenosti nakupovat pravidelně. A to se vyplatí, nebo ne?