Reklama

Zážitkové jízdy Tesla

Vyzkoušejte si na vlastní kůži úžasné jízdní vlastnosti vozu Tesla.

Dresy DDsport

Vyrábíme sportovní dresy pro všechny sporty s tradicí 25 let. Oblékáme profesionály i rekreační sportovce.

Sháníte autodíly?

Kvalitní autodíly za dobrou cenu najdete na www.euautodily.cz.

Zajímavé tipy

Zdraví

6 tipů, jak lépe spát

Důraz na kvalitu spánku by měl klást každý, komu skutečně záleží na zdraví. Doba, kterou trávíme v posteli, má naprosto zásadní význam na naší psychiku i fyzickou kondici. A proto si položte jednoduchou otázku: Když ráno vstanete, cítíte se plní energie, nebo jako po flámu, byť jste večer nevytáhli paty z domu? Pokud máte se spánkem problém, je na čase ho vyřešit. Díky následujícím tipům dosáhnete velké změny k lepšímu.

1. Pořiďte si kvalitní matraci

Než se pustíte do dalších změn životního stylu, začněte od základů. Alfou a omegou zdravého spánku je matrace. Se starou matrací se co nejdříve rozlučte a pošlete ji na zasloužený odpočinek. Článků na téma jak vybrat matraci je na internetu nespočet – přečtěte si je a pořiďte si model, který odpovídá vašim specifickým potřebám.

Pokud se na tipy z odborných článků spoléhat nechcete, jednoduše kontaktujte specialistu na prodej matrací a nechte si doporučit konkrétní typ.

2. Nastavte si pevný řád

Kvalitu spánku výrazně zvýšíte tím, že budete uléhat do postele a vstávat ve stejnou dobu.

3. Telefon a tablet do postele nepatří

Usínáte společně s bílým či modrým světlem, které vyzařuje z displeje vašeho mobilního telefonu, tabletu nebo jiného elektronického zařízení? Pak nevědomky bráníte spánku, protože tím narušujete přirozené uvolňování melatoninu (hormonu spánku).

4. Buďte přes den aktivní

Lidé, kteří den neprosedí na gauči, ale naopak jsou téměř neustále v pohybu, nemají se spánkem problém. Přesedlejte na aktivnější životní styl a vaše problémy s usínáním ustoupí.

5. Upravte své stravování

Čemu byste se bezprostředně před ulehnutím do postele měli vyhnout, jsou těžká jídla. Ku prospěchu věci nejsou ani alkoholické nápoje a cigarety a kofein v jakékoliv podobě.

6. Do postele, až když si o to tělo říká

Do spánku se nemá smysl nutit. Když cítíte, že máte ještě dost sil, využijte toho a věnujte se nějaké činnosti. Na kutě zamiřte až ve chvíli, kdy vám začnou padat oči únavou.

Přidat komentář

Klikněte pro přidání komentáře

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *