Chytrá schránka: Dejte sbohem reklamním letákům!

Chytrá schránka: Dejte sbohem reklamním letákům!

Kdo šetří, má za tři. Konkurenční boj obchodních řetězců a celková přesycenost trhu přitom hraje spotřebitelům do karet. Prodejci se snaží zákazníky nalákat na nejrůznější slevové akce a výprodeje, v rámci kterých lze zboží sehnat s výraznou slevou nebo dokonce za zlomek původní ceny. Při troše štěstí čas od času na výrazné slevy natrefíte a ulevíte svému rozpočtu. Ale proč spoléhat na štěstí, když je monitoring aktuálních nabídek tak snadný? Reklamní letáky nebudete potřebovat – všechny důležité informace najdete ve své Chytré schránce!

Tištěné reklamní letáky jsou out

Vše pěkně popořádku. V současné době není jediný důvod k zahlcování poštovní schránky tištěnými letáky. V minulosti představovaly jediný způsob, jak se dozvědět o reklamních nabídkách prodejců, ale postupně je nahradily reklamní e-maily (newslettery). Vzhledem k tomu, že připojením k internetu disponuje drtivá většina obyvatel, je tisk obrovského množství reklamních letáků naprosto zbytečný. Už jen skutečnost, že v době přečtení nemusí být aktuální, by vás měla přimět k zamyšlení. Nikdy se vám nestalo, že jste v obchodním domě avizované zboží nenašli, protože už bylo dávno pryč? Newslettery jsou vždy aktuální a navíc šetří přírodu.

Ani newslettery nejsou dokonalé, ale...

Ne nadarmo se říká, že není vše zlato, co se třpytí. A ani reklamní e-maily nejsou bez chybičky. Předpokládáme, že jste si nezřizovali e-mailovou schránku proto, aby vám ji postupně zahltily newslettery. A zakládat si další schránku jen proto, aby ta primární zůstala reklamou netknutá, je zbytečně komplikované. Jak z toho ven? Díky Chytré schránce budete mít absolutní přehled o slevových akcích, aniž by vaše e-mailová schránka trpěla pod náporem reklam! Newslettery představují perfektní způsob, jak se dostat k aktuálním letákům elektronickou cestou. Jenomže s ohledem na množství prodejců byste museli provést ruční registraci k odběru novinek na spoustě jednotlivých webů. Výsledek by byl kontraproduktivní a vaše e-mailová schránka naprosto nepřehledná. nabidky

Proč používat Chytrou schránku?

A právě proto vznikl projekt Chytrá Schránka – unikátní služba, která shromažďuje akční letáky od všech významných prodejců a dává je uživatelům zdarma k dispozici. Ale to není zdaleka vše – systém newslettery třídí dle kategorií a zobrazuje pouze informace, které jsou aktuální. Stačí jediná registrace a získáte přístup ke všem atraktivním slevám. Pokračujeme dále. Součástí Chytré schránky je funkce inbox, která spočívá v přidělení e-mailové adresy pro příjem reklamních e-mailů z libovolného zdroje. Registrovaný uživatel tak dostane možnost přesměrování reklamy ze soukromého e-mailu do inboxu – v osobní schránce zachová pořádek, ale o nabídky nepřijde. inbox

Nechte si pohlídat vybrané zboží

Tu nejzajímavější funkci jsme si nechali nakonec. Nese všeříkající název „Hlídač“ a postará se o to aby vám neunikla sleva konkrétního produktu. Příklad hovoří za vše... Máte spadeno na nový smartphone a čekáte, až ho některý prodejce zlevní? Není nic jednoduššího, než zadat název produktu do Hlídače – ten vás na zboží akci okamžitě upozorní a vy nepromeškáte svou šanci na výhodný nákup. Co dodat závěrem? Chytrá stránka je efektivní nástroj, jehož databáze obsahuje nabídky od všech známých e-shopů a kamenných prodejen. Umožňuje sledování vybraných obchodů, je maximálně přehledná a ušetří vám spoustu drahocenného času. Chytrá schránku lze využívat na všech mobilních zařízeních, takže budete mít informace o slevách vždy po ruce. Ne nadarmo se říká, že ty nejlepší věci jsou zdarma – a vy za registraci nezaplatíte ani korunu. Naopak spoustu peněz ušetříte. Tak na co ještě čekáte? Registrujte se na www.chytraschranka.cz!

Publikováno: 10. 08. 2015

Kategorie: Skvělé tipy

Autor: Adam

Tagy: newslettery | reklamní e-maily