Reklama

Ochrana přírody Milovice

Navštivte rezervaci Milovice a podpořte návrat divokých koní do ČR.

Investiční zlato

Zlaté investiční mince a slitky nakupujte online na AuPortal.cz.

Dresy DDsport

Vyrábíme sportovní dresy pro všechny sporty s tradicí 25 let. Oblékáme profesionály i rekreační sportovce.

Zajímavé tipy

Zdraví

Jak dlouho cvičit pro viditelné změny

Začali jste před týdnem pravidelně cvičit a nemůžete se dočkat toho, až budou vidět výsledky? Zkuste si sami spočítat, kolik času zabralo než jste přibrali. Dovedete si představit, že stejnou dobu musíte čekat na to, až nabraná kila zase zmizí? Zkuste hubnout efektivněji a rychleji.

Pomalejší rozjezd

Nejlepší radou, kterou můžete na začátku svého snažení o zhubnutí je nepřepálit to hned na začátku. Rozhodně nepřestávejte jíst ze dne na den, neplánujte si hodiny mučení ve fitness. Začněte pomalu, pozvolna a postupně. Nejdříve si objednejte členství ve fitness klubu a nechte si vytvořit individuální cvičební plán na míru. Následně přidejte zdravý a pestrý jídelníček a postupně se začněte zbavovat přebytečných kilogramů.

Výběr správného sportu

Vyberte si sport, který vás bude bavit a u kterého vydržíte. Jen těžko se budete trápit na sálové lekci spinningu, když víte, že jízda na kole vás nebaví. Ale pokud třeba víte, že milujete vodu, vyberte si aquaerobik nebo plavání. Zábava u sportu vás bude motivovat nevzdávat své snažení a v ideálním případě se k vám přidá partner nebo kamarádka. Sparing partner je skvělým způsobem, jak si cvičení zpříjemnit.

Délka cvičení

Na začátku cvičte deset až patnáct minut denně. Věřte, že tato doba vám jako začátečníkovi bude stačit. Poté postupně přidávejte, až se dopracujete k 30 až 40 minutám kardio aktivity, například na posilovacích strojích. Následně si dopřejte půl až hodinu posilování. Nezapomínejte na odpočinek a pokud plánujete cvičit pravidelně ve fitness klubu, klidně si dejte dva dny v týdnu volno. To využijte k návštěvě wellness nebo třeba jen příjemné procházce po okolí.

První výsledky

První výsledky se dostaví zhruba po měsíci snažení. Můžete si všimnout změny na váze, ale víc to bude vidět na centimetrech. Nezapomínejte také na to, že svaly váží víc než tuk. Nezoufejte tedy, když se na váze objeví například 1 až 2 kilogramy navíc. Pravidelným cvičením se bude vaše tělo přetransformovávat z tuku na svaly a nějakou dobu to může trvat, než začne váha klesat. Navíc si sami řekněte, jak vypadá člověk, který má třeba 100 kg svalů a člověk, který má 100 kg tuků. Rozdíl je viditelný i v zrcadle, a to na první pohled.

Přidat komentář

Klikněte pro přidání komentáře

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *