Dresy DDsport

Vyrábíme sportovní dresy pro všechny sporty s tradicí 25 let. Oblékáme profesionály i rekreační sportovce.

Zajímavé tipy

Sport

5 tipů pro cvičení v zimě

Patříte mezi milovníky sportu a chcete si užít i aktivní zimu? Vyberte si takové sporty, které vás zahřejí a můžete se jim věnovat i v pohodlí svého domova. Poradíme vám, jaké cvičení pro vás bude ideální a jak často cvičit.

1) Domácí posilování

Užijte si cvičení v pohodlí domova a v teple. Místo pro posilování si vytvoříte pohodlně v ložnici, v obývacím pokoji nebo třeba ve své domácí posilovně. V současné době je posilovací nářadí a cvičební stroje moderním a efektivním vybavením interiéru. Dříve se veškeré cvičební pomůcky schovávaly a vytahovaly jen na cvičení, dnes bývají stálou součástí bydlení. Inspirujte se a vytvořte si i vy svůj cvičební koutek doma.

2) Pilates

Zkoušeli jste někdy pilates? Jedná se o cvičení, které účinně posiluje střed těla, pomáhá proti bolestem zad a můžete se mu věnovat pravidelně. Dopřejte si alespoň 60 minutovou lekci pilates, zhruba obden, případně cvičte 30 minut denně. K pilates budete potřebovat jen cvičební podložku, kterou využijete i k protažení před a po posilování.

3) Běhání v teple

Milujete běhání a nechcete se ho vzdát ani v zimním období? Aktivní sportovci běhají často i v zimním počasí. Pokud jste však začátečník nebo s běháním chcete právě začít, ideální volbou je běžecký pás. Ten pohodlně umístíte do ložnice nebo obývacího pokoje a užijete si běhání u oblíbeného seriálu nebo filmu.

4) Posilovací stroje

Při domácím cvičení oceníte také další posilovací stroje. Může to být rotoped, který nahrazuje jízdu na kole. Skvělým pomocníkem je i vibrační plošina pro posílení celého těla. Vyzkoušejte také eliptický trenažér a naplánujte si zhruba 30 až 40 minut cvičení denně.

5) Jóga

Podložku na cvičení využijete i pro lekce jógy. Snažte se v zimě dopřát si alespoň tři až čtyři lekce týdně tak, abyste posílili nejen tělo, ale naučili se zklidnit i mysl. Jóga vám pomůže s každodenními starostmi a naučí vás odpočívat. Pro pokročilé cvičení se hodí například hatha jóga, power jóga nebo pokud máte prostor k zavěšení, vyzkoušejte fly jógu.

Přidat komentář

Klikněte pro přidání komentáře

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *