Proč je chytrý iPhone 14 Pro Max tak žádaný? Vyzkoušejte a pochopíte!

Tip na MEGAubytování

Portál Neutralne.cz se Vám vždy snaží doporučit vhodné tipy, které Vám usnadní Váš každodenní život. Proto Vám dáváme do pozornosti portál MegaUbytko.cz, na kterém naleznete více než 4900 ubytovacích zařízení v České republice a na Slovensku. Letní dovolenou si vyberete v rubrice ubytování Pálava, zatímco pobyt na Vaši dovolenou během zimních měsíců naleznete na ubytování Jeseníky. Dovolená v Česku je vždy dobrý nápad.

Sport

5 tipů pro cvičení v zimě

Patříte mezi milovníky sportu a chcete si užít i aktivní zimu? Vyberte si takové sporty, které vás zahřejí a můžete se jim věnovat i v pohodlí svého domova. Poradíme vám, jaké cvičení pro vás bude ideální a jak často cvičit.

1) Domácí posilování

Užijte si cvičení v pohodlí domova a v teple. Místo pro posilování si vytvoříte pohodlně v ložnici, v obývacím pokoji nebo třeba ve své domácí posilovně. V současné době je posilovací nářadí a cvičební stroje moderním a efektivním vybavením interiéru. Dříve se veškeré cvičební pomůcky schovávaly a vytahovaly jen na cvičení, dnes bývají stálou součástí bydlení. Inspirujte se a vytvořte si i vy svůj cvičební koutek doma.

2) Pilates

Zkoušeli jste někdy pilates? Jedná se o cvičení, které účinně posiluje střed těla, pomáhá proti bolestem zad a můžete se mu věnovat pravidelně. Dopřejte si alespoň 60 minutovou lekci pilates, zhruba obden, případně cvičte 30 minut denně. K pilates budete potřebovat jen cvičební podložku, kterou využijete i k protažení před a po posilování.

3) Běhání v teple

Milujete běhání a nechcete se ho vzdát ani v zimním období? Aktivní sportovci běhají často i v zimním počasí. Pokud jste však začátečník nebo s běháním chcete právě začít, ideální volbou je běžecký pás. Ten pohodlně umístíte do ložnice nebo obývacího pokoje a užijete si běhání u oblíbeného seriálu nebo filmu.

4) Posilovací stroje

Při domácím cvičení oceníte také další posilovací stroje. Může to být rotoped, který nahrazuje jízdu na kole. Skvělým pomocníkem je i vibrační plošina pro posílení celého těla. Vyzkoušejte také eliptický trenažér a naplánujte si zhruba 30 až 40 minut cvičení denně.

5) Jóga

Podložku na cvičení využijete i pro lekce jógy. Snažte se v zimě dopřát si alespoň tři až čtyři lekce týdně tak, abyste posílili nejen tělo, ale naučili se zklidnit i mysl. Jóga vám pomůže s každodenními starostmi a naučí vás odpočívat. Pro pokročilé cvičení se hodí například hatha jóga, power jóga nebo pokud máte prostor k zavěšení, vyzkoušejte fly jógu.

Přidat komentář

Klikněte pro přidání komentáře

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *