6 tipů pro efektivní vizuální reklamu

6 tipů pro efektivní vizuální reklamu

Ptáte se, jak na reklamu a získat díky ní nové klienty a zákazníky? Zaměřte se na vizuální reklamu pomocí vizitek, letáků a plakátů. Navrhněte si vlastní logo, vymyslete si slogan, který vystihuje vaši společnost a oslovte širokou veřejnost pomocí reklamních tiskovin.

1) Vzhled vizitek

Při tvorbě a tisku vizitek si nejdříve rozmyslete, co chcete vizitkou sdělit. Pokud se má jednat o sdělení kontaktních informací, tak použijte pouze logo a konkrétní informace, jak vás mohou klienti kontaktovat. Pokud potřebujete, můžete na vizitku nechat natisknout i otvírací dobu, případně slogan vaší firmy nebo třeba oblíbené motto. Nezapomeňte k vizitkám pořídit i vizitkář, který se skvěle hodí pro prezentaci před klienty.

2) Co na leták

Plánujete-li představit své podnikání pomocí letáků, nechte si zpracovat originální návrh, kde sdělíte vše podstatné. Uvést můžete krátkou verzi toho, co nabízíte, jaký je váš příběh a v čem jste jednička na trhu. Nechte letáky roznést do domácností, případně je nabídněte třeba na náměstí nebo na místech, kde by vaše služby mohli potencionální klienti a zákazníci využít. Například v čekárnách, školách nebo na úřadech.

3) K čemu slouží plakáty

Potisk plakátů se hodí v případě, že pořádáte větší akci a chcete oslovit a pozvat širší veřejnost. Na plakátu uveďte opět konkrétní informace o tom, kdy, kde a v kolik hodin se daná akce koná. Je dobré uvést i cenu vstupného, případně webové stránky, které poskytnou podrobnější informace. Snažte se, aby plakát nebyl příliš barevný a překombinovaný.

4) Tisk na větší formáty

K reklamě využijete i tisk na větší formáty. Například potisk billboardů, na kterých bude vaše reklama opravdu vidět. V tomto případě však počítejte s větší investicí, například za pronájem samotného prostoru.

5) Buďte vidět

Nebojte se a dejte o sobě vědět. Využijte reklamní tiskoviny k představení vašeho podnikání a ukažte ostatním, že jste konkurenceschopní. Pokud víte, že vaše služby a produkty za to opravdu stojí, investuje do marketingu a věřte, že se vám tato investice brzy vrátí.

6) Pobavte a rozesmějte

Snažte se potiskem letáků a plakátů odlišit a být za každou cenu originální. Nikdy nekopírujte ostatní a vymyslete si vlastní logo, slogan a snažte se, abyste nebyli zaměnitelní s jiným podnikatelským subjektem. Vždy se říká, že to první, co prodává je nápad.

Publikováno: 29. 04. 2020

Kategorie: Podnikání

Autor: Adam