Proč je chytrý tablet iPad Pro tak žádaný? Vyzkoušejte a pochopíte!

Tip na MEGAubytování

Portál Neutralne.cz se Vám vždy snaží doporučit vhodné tipy, které Vám usnadní Váš každodenní život. Proto Vám dáváme do pozornosti portál MegaUbytko.cz, na kterém naleznete více než 4900 ubytovacích zařízení v České republice a na Slovensku. Letní dovolenou si vyberete v rubrice ubytování Pálava, zatímco pobyt na Vaši dovolenou během zimních měsíců naleznete na ubytování Jeseníky. Dovolená v Česku je vždy dobrý nápad.

Byznys

6 tipů pro efektivní vizuální reklamu

Ptáte se, jak na reklamu a získat díky ní nové klienty a zákazníky? Zaměřte se na vizuální reklamu pomocí vizitek, letáků a plakátů. Navrhněte si vlastní logo, vymyslete si slogan, který vystihuje vaši společnost a oslovte širokou veřejnost pomocí reklamních tiskovin.

1) Vzhled vizitek

Při tvorbě a tisku vizitek si nejdříve rozmyslete, co chcete vizitkou sdělit. Pokud se má jednat o sdělení kontaktních informací, tak použijte pouze logo a konkrétní informace, jak vás mohou klienti kontaktovat. Pokud potřebujete, můžete na vizitku nechat natisknout i otvírací dobu, případně slogan vaší firmy nebo třeba oblíbené motto. Nezapomeňte k vizitkám pořídit i vizitkář, který se skvěle hodí pro prezentaci před klienty.

2) Co na leták

Plánujete-li představit své podnikání pomocí letáků, nechte si zpracovat originální návrh, kde sdělíte vše podstatné. Uvést můžete krátkou verzi toho, co nabízíte, jaký je váš příběh a v čem jste jednička na trhu. Nechte letáky roznést do domácností, případně je nabídněte třeba na náměstí nebo na místech, kde by vaše služby mohli potencionální klienti a zákazníci využít. Například v čekárnách, školách nebo na úřadech.

3) K čemu slouží plakáty

Potisk plakátů se hodí v případě, že pořádáte větší akci a chcete oslovit a pozvat širší veřejnost. Na plakátu uveďte opět konkrétní informace o tom, kdy, kde a v kolik hodin se daná akce koná. Je dobré uvést i cenu vstupného, případně webové stránky, které poskytnou podrobnější informace. Snažte se, aby plakát nebyl příliš barevný a překombinovaný.

4) Tisk na větší formáty

K reklamě využijete i tisk na větší formáty. Například potisk billboardů, na kterých bude vaše reklama opravdu vidět. V tomto případě však počítejte s větší investicí, například za pronájem samotného prostoru.

5) Buďte vidět

Nebojte se a dejte o sobě vědět. Využijte reklamní tiskoviny k představení vašeho podnikání a ukažte ostatním, že jste konkurenceschopní. Pokud víte, že vaše služby a produkty za to opravdu stojí, investuje do marketingu a věřte, že se vám tato investice brzy vrátí.

6) Pobavte a rozesmějte

Snažte se potiskem letáků a plakátů odlišit a být za každou cenu originální. Nikdy nekopírujte ostatní a vymyslete si vlastní logo, slogan a snažte se, abyste nebyli zaměnitelní s jiným podnikatelským subjektem. Vždy se říká, že to první, co prodává je nápad.

Přidat komentář

Klikněte pro přidání komentáře

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.