Proč je chytrý tablet iPad Pro tak žádaný? Vyzkoušejte a pochopíte!

Tip na MEGAubytování

Portál Neutralne.cz se Vám vždy snaží doporučit vhodné tipy, které Vám usnadní Váš každodenní život. Proto Vám dáváme do pozornosti portál MegaUbytko.cz, na kterém naleznete více než 4900 ubytovacích zařízení v České republice a na Slovensku. Letní dovolenou si vyberete v rubrice ubytování Pálava, zatímco pobyt na Vaši dovolenou během zimních měsíců naleznete na ubytování Jeseníky. Dovolená v Česku je vždy dobrý nápad.

Zdraví

Posilujte imunitu superpotravinami. Některé možná máte v ledničce!

Vstoupili jsme do chladné části roku, kdy se viry přenáší mnohem snadněji než jindy. Šance, že se usadí zrovna ve vašem organismu a způsobí vám nepříjemné onemocnění, je nyní poměrně velká. Ale můžete se proti nim bránit tím, že se posílíte obranyschopnost. Alfou a omegou pevného zdraví je jídelníček – a jeho nedílnou součástí by měly být i superpotraviny. Pod marketingovým označením hledejte potraviny s vysokým obsahem zdraví prospěšných látek. Překvapivě však nejde jen o exotické plody, které se mnohdy prodávají za předraženou cenu, ale docela obyčejné a poněkud přehlížené ovoce a zelenina.

Pro jistotu podotýkáme, že pestrý jídelníček nezahrnuje pouze níže uvedené superpotraviny. Kombinujte je i s dalšími zdravými potravinami, byť s nižší výživovou hodnotou. V každém případě však superpotravinám věnujte zvýšenou pozornost, neboť vás mohou ochránit před akutními nemocemi i chronickými onemocněními.

Lesní plody

Borůvky, maliny, ostružiny a další druhy lesních bobulí mají přirozeně sladkou chuť a jsou bohaté na vlákninu a antioxidanty. Mimo sezónu je můžete zakoupit ve zmraženém stavu. Přidávejte do jogurtů nebo si na nich pochutnejte jen tak.

Listová zelenina

Tmavě zelená listová zelenina je perfektním zdrojem vitamínů A a C, vápníku a mnoha fytochemikálií (rostlinami produkovaných chemických sloučenin s pozitivním efektem na zdraví). Zahrňte do svého jídelníčku více špenátu, zelí a salátu!

Ořechy

Lískové oříšky, vlašské ořechy, mandle, pekanové ořechy… – ořechy všeho druhu představují bohatý zdroj rostlinných bílkovin a zároveň obsahují mononenasycené mastné kyseliny, které snižují riziko srdeční příhody.

Hodily by se vám tipy na další dostupné superpotraviny? Najdete je v magazínu o zdraví Fittyn.cz, kde se dočtete například o zdravotních benefitech máku.

Přidat komentář

Klikněte pro přidání komentáře

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.