Toužíte po zážitku?

Dovolená na Třeboňsku pro každého. V krásném penzionu se Vám bude líbit.

Proč je chytrý iPhone 14 Pro Max tak žádaný? Vyzkoušejte a pochopíte!

Tip na MEGAubytování

Portál Neutralne.cz se Vám vždy snaží doporučit vhodné tipy, které Vám usnadní Váš každodenní život. Proto Vám dáváme do pozornosti portál MegaUbytko.cz, na kterém naleznete více než 4900 ubytovacích zařízení v České republice a na Slovensku. Letní dovolenou si vyberete v rubrice ubytování Pálava, zatímco pobyt na Vaši dovolenou během zimních měsíců naleznete na ubytování Jeseníky. Dovolená v Česku je vždy dobrý nápad.

Byznys

Reklamní a dárkové předměty – brandbuilding, který opravdu funguje

Lidé milují dárky. Často nám ani nezáleží na hodnotě a jde nám jen o pocit štěstí, který nás v momentě obdarování zalije. A není divu, že reklamní předměty zaujímají v oblasti marketingu významnou roli. Jsou nedílnou součástí firemní identity a pokud jste jejich úlohu doposud podceňovali, možná jste nevědomky přišli o spoustu zajímavých klientů a obchodních partnerů. Studie expertů ze společnosti Advertising Speciality Institute ostatně hovoří za vše. Vyhodnotili odpovědi téměř pěti set respondentů a došli k překvapivému závěru. Zhruba 80 % příjemců reklamních předmětů si zapamatovalo brand a téměř dvě třetiny z nich dokonce u dárce nakoupily nebo s ním uzavřely obchodní kontrakt.

Výše zmíněná studie o důležitosti reklamních předmětů jasně vypovídá a nemůže být pochyb, že jde o mocnou zbraň, která v rukách dobrého stratéga zvrátí konkurenční boj a stejně tak pomůže ke stabilitě uvnitř firmy. Reklamní a dárkové předměty mají mnohostranné využití – pomáhají nám šířit povědomí o značce (brand building), motivují zaměstnance k lepšímu výkonu a někdy dokonce nesou zvláštní poselství. Na druhou stranu není jednoduché učinit správné rozhodnutí a vybrat ideální reklamní předmět pro tu či onu příležitost. Dejte na následující tipy a určitě nešlápnete vedle!

Budujete brand aneb dostaňte se ostatním „pod kůži“

Co na tom, že vaší značku nikdo nezná. To se může velmi rychle změnit a půjdete-li na to chytře, náklady nebudou vysoké. Jděte na jistotu a začněte rozdávat „staré dobré“ praktické drobnosti v podobě klíčenek, propisek, zapalovačů, zápisníků, kalendářů a hrnků. V čem tkví jejich síla? Jde o věci, které používáme každý den a obdarovaní budou mít vaši značku neustále na očích. Pořizovací cena je nízká a můžete je rozdávat doslova na počkání.

Tip: Jděte s dobou a připravte si pro klienty potištěné USB disky. Ponesou vaše logo a navíc na ně můžete nahrát propagační materiály!

Samozřejmě platí, že nápadité reklamní předměty vítězí nad šedým průměrem. Máte-li možnost volby mezi obyčejnou věcí a předměty, které vyčnívají, vydejte se cestou originality. Někdy stačí vtipný a úderný slogan, který z obyčejného trika udělá stylový módní výstřelek, jindy to může být propracované logo. Dejte si proto záležet na celkovém pojetí firemní identity a až poté začněte přemýšlet nad propagací značky.

reklamní USB

Efekt chodící reklamy

Některé reklamní předměty působí jako magnet. Zpracovávají podvědomí obdarované osoby i jejího okolí. Jde především o reklamní textil s potiskem, který tvoří svébytnou kategorii reklamních předmětů. Oproti drobnostem soukromého charakteru, jsou neustále v pohybu. Trika, mikiny, bundy, ale také kravaty, šátky nebo manžetové knoflíčky – v případě kvalitního zpracování stačí i nenápadné nebo dokonce žádné logo společnosti. Spolehněte se na to, že až obdarovaného někdo pochválí zeptá se ho, kde k módnímu doplňku přišel, rád se o vás zmíní.

Kšiltovka

Objevte sílu luxusu

Není zákazník jako zákazník. Někteří se s lacinou propiskou nespokojí a oslníte je pouze něčím výjimečným. Luxusní reklamní předměty nejsou levné, ale někdy se „pustit žilou“ vyplatí. Věnujete-li významnému klientovi nebo důležitému obchodnímu partnerovi okázalý dárek, udržíte si jeho přízeň. Zjistěte si o dotyčné osobě bližší informace a věnujte mu něco, co ho opravdu potěší. Může se jednat o pera Parker, nože Victorinox nebo šperk Swarovski. Budete-li kreativní, sklidíte ovoce.

Victorinox

S reklamními předměty a dárky vám pomůže specialista

Sortiment reklamních a dárkových předmětů je neskutečně pestrý. Nevíte-li si rady s výběrem, nezoufejte. Obraťte se na profesionály, kteří se v oboru pohybují řadu let a doporučí vám vhodné a cenově dostupné řešení. Doporučujeme společnost iMI Partner a.s., se kterou spolupracují významné společnosti jako ČEZ a.s., Provident Financial či Nestlé Česko s.r.o., ale i spousta menších firem lokálního charakteru. IMI Partner nabízí širokou škálu reklamních předmětů v různých cenových relacích (nechybí velmi levní ani luxusní značkové předměty) a zajistí pro vás také grafické návrhy a tisk. Portfolio reklamních předmětů najdete na www.imi.cz.