3 hlavní důvody, proč investovat do profesionálního grafického designu na míru

3 hlavní důvody, proč investovat do profesionálního grafického designu na míru

Omezený rozpočet je důvodem pro různé škrty. Potíže s nedostatkem financí se obvykle týkají menších firem, ale mnohdy musí některé „méně potřebné“ položky okleštit i větší společnost. Volba často padá na grafický design „na míru“, který je vnímán jako nedůležitý. Ale ještě než ho nahradíte grafikou z fotobanky, jež byla využita minimálně stokrát, přečtěte si o klíčových výhodách originálního designu. Dozajista změní váš dosavadní pohled na věc.

1. Záruka zapamatovatelného brandu

„Tohle jsem už někde viděl…“ prolétne v hlavě zákazníkovi při pohledu na produkt, jehož designové zpracování vypadá jako u mnoha podobných. Mnohem lepší by bylo, kdyby v něm obalový design vyvolal tzv. wow efekt. Díky dobrému designu si zapamatujeme nejen výrobek, ale i značku.

2. Velká konkurenční výhoda

Už jste někdy sáhli po výrobku, který sice nebyl lepší než ostatní, ale vypadal zatraceně dobře? Emoce hrají při nakupování obrovskou roli a je to právě grafický design, jenž dokáže potlačit racionální uvažování a naopak v zákazníkovi vyvolat pocit, že „tohle prostě musí mít“. Díky propracované grafice dáte konkurenci pořádnou ránu, aniž byste museli investovat do samotného produktu.

3. Perfektní první dojem

První dojem je důležitější, než si většina obchodníků připouští. Zákazník si na značku vytvoří názor během krátké chvilky – proto je důležité, aby na něj grafický design udělal dojem. Klíčovou roli hraje také tvorba loga. Logotyp musí vystihovat firemní filosofii a obsahovat hlavní sdělení. Pokud máte pocit, že to vaše stávající grafické ztvárnění názvu neumí, zvažte redesign loga a nechte si vypracovat detailní logomanuál, který vám prozradí, jak s ním pracovat. A určitě není od věci kontaktovat agenturu, která zajišťuje kompletní grafický servis, tedy vše od návrhu firemního loga a webové grafiky přes tvorbu vizitek až po obalový materiál.

Publikováno: 06. 06. 2021

Kategorie: Podnikání

Autor: Adam