Reklama

Zážitkové jízdy Tesla

Vyzkoušejte si na vlastní kůži úžasné jízdní vlastnosti vozu Tesla.

Profesionální fotograf

Svatební fotograf Pavel Vávra pořídí originální fotky z vaší svatby.

Dresy DDsport

Vyrábíme sportovní dresy pro všechny sporty s tradicí 25 let. Oblékáme profesionály i rekreační sportovce.

Zajímavé tipy

Zdraví

4 tipy, jak předejít chřipce a prožít podzim naplno

Proč někteří lidé podzimní měsíce proleží s teploměrem v podpaží, zatímco si jiní užívají výlety do přírody a chřipku znají jen z povídání? Klíčem k pevnému zdraví je průběžné posilování imunitního systému. A dobrá zpráva je, že i vy můžete zapracovat na prevenci a prožít následující měsíce s úsměvem na rtech. Připravili jsme pro vás několik praktických tipů, díky kterým na chřipku i jiné virózy zaručeně vyzrajete.

1. Důkladné mytí rukou

Podzimní měsíce jsou na viry velmi bohaté, ale riziko nákazy lze do značné míry eliminovat častým mytím rukou. Například bezprostředně po cestování MHD nebo nakupování v obchodním domě. Skvělým společníkem je kapesní antibakteriální mýdlo.

2. Zvýšený příjem vitamínů

Spolehlivým způsobem, jak „nakopnout“ organismus, je obohacení jídelníčku o ovoce a zeleninu. A nejen to – k dostání je i široké spektrum přírodních potravinových doplňků. Dobrou volbou jsou produkty české značky Naturvita. Momentálně se vám může hodit například Kaštan – Jírovec Plus s vysokým obsahem vitamínu C a bioflavonoidy z citrusových plodů. Přípravek zvyšuje odolnost organismu v nepříznivých podmínkách a podporuje pohyblivost a pružnost kloubů.

Nejen Kaštan – Jírovec Plus, ale také další produkty od Naturvity seženete za výhodné ceny v e-shopu Gigalekarna.cz.

3. Otužujte se

Začátky jsou krušné, ale když je zvládnete, pravděpodobně nakonec otužování zcela propadnete. Nemusíte hned plavat ve Vltavě jako největší otužilci, skvělým otužovacím nástrojem je obyčejná sprcha.

4. Dopřávejte si dostatek pohybu

Pohybová aktivita je základem pevného zdraví. Pokud se téměř nehýbete a většinu dne strávíte vsedě, nebo dokonce vleže, naordinujte si alespoň zdravotní procházky. Mnohem lepší je ovšem rekreační sportování. Jen si dejte pozor na nadměrnou zátěž – ta organismus naopak oslabuje.

Přidat komentář

Klikněte pro přidání komentáře

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *