6 důvodů, proč při propagaci významné události využívat letáky

6 důvodů, proč při propagaci významné události využívat letáky

Nedílnou součástí organizace mimořádných akcí, jako jsou koncerty, sportovní turnaje, otevření obchodu, konference, umělecké výstavy apod., je aktivní propagace. Spousta organizátorů se spoléhá pouze na internet a zapomíná, že k nejefektivnějším formám reklamy patří staré dobré tištěné letáky. V čem konkrétně vynikají a jaké jsou jejich výhody?

1. Zasáhnete cílovou skupinu

Prostřednictvím letáků dostanete své sdělení tam, kam potřebujete. Stačí je rozdat v lokalitě poblíž místa konání akce, případně na místech, na kterých se pohybuje cílová skupina. A samozřejmě je lze rozeslat poštou na základě údajů z databáze kontaktů.

2. V kreativitě se meze nekladou

Tisk letáků je skvělou volbou pro každého, kdo chce potenciální klienty ohromit nápaditostí. Můžete zvolit formát, vybrat mezi klasickým a skládaným letákem, vyzkoušet unikátní grafiku na míru vkusu cílové skupiny... Výsledná podoba je čistě ve vašich rukou.

3. Jsou hmatatelné

Na rozdíl od e-mailů, bannerů a jiných forem online reklamy jsou letáky skutečné. Jakmile se vám je podaří dostat do něčích rukou, máte z poloviny vyhráno. Zbytek záleží na obsahu a kreativitě – viz předchozí bod.

4. Pobízejí k akci

Když na letáku uvolníte kousek prostoru pro slevový kupon, voucher nebo kód, pobídnete příjemce k akci. Lidé podobné záležitosti milují!

5. Výkon kampaně můžete měřit

Umístíte-li na leták unikátní slevový kód, jednoduše vyhodnotíte, zda byla kampaň rentabilní. Na základě získaných informací napříště připravíte ještě lepší promo.

6. Tisk vám nerozhází rozpočet

Máte pro reklamní kampaň omezené zdroje? Letáky nejsou tak nákladné jako jiné formy propagace. A když se obrátíte na zavedenou tiskárnu, budou vás stát ještě méně. Jako příklad lze uvést levný tisk JustPrint – čím větší náklad objednáte, tím více ušetříte. Poštovné vás nebude stát ani korunu.

Publikováno: 05. 01. 2020

Kategorie: Podnikání

Autor: Adam