Nepodceňujte význam sociálních sítí: Snadno na nich najdete cílovou skupinu zákazníků

Nepodceňujte význam sociálních sítí: Snadno na nich najdete cílovou skupinu zákazníků

Pořídit si webové stránky nebo e-shop je bezesporu dobrý začátek, ale bez relevantní návštěvnosti jsou vám bohužel k ničemu. Způsobů, jak potenciální zákazníky na web dostat, je hned několik - můžete například investovat nemalou částku do optimalizace, což je pracné, nákladné a časově náročné. SEO je jistě dobrou volbou, ale mnohem rychleji začněte vydělávat díky sociálním sítím.

Co byste o sociálních sítích měli vědět?

Když se řekne sociální síť, drtivá většina lidí si představí Facebook. ale vy sami moc dobře víte, kde všude máte osobní profily. Nemusí se jednat jen o Facebook, ale také o Instagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter, YouTube a mnohé další sociální sítě. V České republice je využívají miliony lidí a v rámci zahraničí jde o miliardy. Ale jak vytěžit veškerý potenciál na maximum? Bez předchozích zkušeností a hlubokých znalostí to není vůbec jednoduché. Naštěstí pro vás můžete absolvovat školení sociálních sítí.

Co se na školení naučíte?

Tématem školení sociálních sítí není pouze Facebook reklama, ale mnoho dalších marketingových aspektů, které byste měli ovládat na vysoké úrovni. S tím vám může pomoct specialista na sociální sítě Čestmír Stejný. V oblasti se pohybuje řadu let a momentálně spravuje kampaně pro desítky tisíc produktů. Školí pracovníky firem v Facebook marketingu i v jiných oblastech. Pevné základy a nikoliv jen povrchové znalosti může dát i vám. V rámci Facebook školení se naučíte vše o založení stránky, pluginech, správné komunikaci, cílení kampaní, řešení krizových situací, brandbuildingu, vytváření kampaní a mnohé další podstatné dovednosti. Chcete se o marketingu na sociálních sítích dozvědět více? Bližší informace o Čestmíru Stejném a jeho školení najdete na www.cestmirstejny.cz.

Publikováno: 13. 05. 2018

Kategorie: Technika

Autor: Adam

Tagy: facebook marketing | facebook reklama | marketing na sociálních sítích