Proč je chytrý iPhone 14 Pro Max tak žádaný? Vyzkoušejte a pochopíte!

Tip na MEGAubytování

Portál Neutralne.cz se Vám vždy snaží doporučit vhodné tipy, které Vám usnadní Váš každodenní život. Proto Vám dáváme do pozornosti portál MegaUbytko.cz, na kterém naleznete více než 4900 ubytovacích zařízení v České republice a na Slovensku. Letní dovolenou si vyberete v rubrice ubytování Pálava, zatímco pobyt na Vaši dovolenou během zimních měsíců naleznete na ubytování Jeseníky. Dovolená v Česku je vždy dobrý nápad.

Sport

6 rad, které vedou k plochému břichu

Toužíte po dokonale plochém břichu a chcete se svou postavou něco dělat? Inspirujte se tipy a radami, které vás dovedou ke splnění vašeho snu. Zaměřte se na zdravou stravu, pravidelné cvičení a nezapomeňte se i rozmazlit. Výsledky na sebe nenechají dlouho čekat.

1) Pravidelnost ve cvičení

Jedním z nejdůležitějších kroků je pravidelnost ve cvičení. Je dobré si cvičení naplánovat, určit si hodinu a místo, kde cvičit. Pokud máte domácí fitness nebo alespoň vlastní běžecký pás, případně rotoped, bude pro vás pravidelné cvičení jednodušší. Snažte se dodržet stejnou dobu cvičení a cvičte buď kratší dobu každý den, nebo delší dobu alespoň třikrát až čtyřikrát týdně.

2) Správná strava

Ploché břicho ovlivňuje správná strava. Vynechejte ze svého jídelníčku potraviny, které vás nadýmají, a máte kvůli nim problémy s trávením. Pokud nevíte, které potraviny vám dělají zle, vyzkoušejte intolerantní test. Do svého jídelníčku zařaďte také větší množství bílkovin, konkrétně drůbeží maso, případně tvarůžky, sýr cottage a podobně. Nevyhýbejte se ani zelenině, kdy největší práci udělá zelená zelenina, například saláty, salátové okurky, brokolice nebo třeba špenát.

3) Komplexní pohyb

Při cvičení se nesoustřeďte pouze na posilování břišních svalů. Věnujte svou pozornost komplexnímu pohybu, například běhání na běžeckém pásu, jízdě na rotopedu, případně pravidelnému cvičení na eliptickém trenažéru. Dopřejte si kromě posilování i tyto zmíněné aerobní aktivity.

4) Sport, který vás baví

Vyberte si sport, který vás bude bavit, jen tak u něj vydržíte a zapracujete na své vysněné postavě. Je na vás, jestli vyzkoušíte cvičení s pomocí TRX závěsného systému, trampolíny nebo třeba posilování s vlastní váhou pomocí cvičebních pomůcek. Věnujte pozornost posilovacím strojům a pomůckám, které cílí na střed těla.

5) Podpůrné metody

Pokud chcete podpořit své snažení, zajděte si jednou za čas na lymfatickou masáž, která rozproudí nejen lymfatický systém, ale také krevní oběh. Skvělým způsobem, jak mít ploché břicho je i cvičení v podtlaku, vibrační plošina nebo třeba oblíbená krypolíza.

6) Starejte se i o kůži

Už při začátku své snahy myslete na to, aby po zhubnutí vypadala vaše kůže pořád dobře. Zkuste se po každé sprše mazat krémem nebo olejem. Inspirujte se například od těhotných maminek, které nedají dopustit na Bi-Oil. Ten koupíte v drogerii, ale i v lékárně.

Přidat komentář

Klikněte pro přidání komentáře

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *