Bez SEO se ve vyhledávání neprotlačíte, ale jak poznáte skutečného odborníka pro Prahu?
Obsah článku:
Předpokladem úspěšného webu je relevantní návštěvnost. Přivést na stránky správné uživatele je v dnešní době mnohem větší dřina ne v minulosti. Důvodů je mnoho – k těm zásadním patří zvyšující se podíl placené reklamy na stránkách s organickými výsledky vyhledávání, jakožto i změny v chování lidí. Proto – nechcete-li se spoléhat pouze na PPC reklamu a sociální sítě – je důležité věnovat úsilí optimalizaci webu. Problematika SEO však vyžaduje komplexní znalosti a zkušenosti. Co byste měli vědět před tím, než si najmete profesionála?
Sleduje trendy a optimalizuje „do budoucna“
Odkazy z katalogů už dávno nefungují. Skutečný SEO specialista bedlivě sleduje trendy a přizpůsobuje jim svou práci. Na druhou stranu však nikdy nevyužívá techniky, které jsou proti pravidlům vyhledávačů. Takové by mohly vést k penalizaci. Vždy uvažuje v dlouhodobém horizontu a web optimalizuje tak, aby výsledky přetrvaly co nejdéle.Je si vědom významu lokálního SEO
Pokud je vaše cílovka pouze v hlavním městě, měl by vás zajímat někdo, komu není cizí SEO optimalizace Praha. Lokální optimalizací můžete ušetřit nemalou částku a zároveň oslovit správné lidi. Profesionál by vás neměl z principu přesvědčovat na optimalizaci na obecné fráze.Doloží vám přesvědčivé reference
Zda něčí optimalizace funguje, jak má, zjistíte poměrně snadno. Nechte si doložit reference a neváhejte se klientů dané agentury zeptat. V případě spokojenosti vám ji jistě ochotně doporučí. Anebo se naopak dozvíte něco, co vás přiměje k dalšímu hledání.Tip na konkrétní agenturu? Jeden bychom měli
Hodilo by se vám doporučení na někoho, kdo se SEO Praha věnuje přes 10 let a dokáže posoudit, zda je váš web obsahově a technicky v pořádku? Efektivní strategii vám ochotně navrhnou odborníci z marketingové agentury jakmy.cz.Publikováno: 30. 08. 2019
Kategorie: Podnikání