Proč je chytrý iPhone 14 Pro Max tak žádaný? Vyzkoušejte a pochopíte!

Tip na MEGAubytování

Portál Neutralne.cz se Vám vždy snaží doporučit vhodné tipy, které Vám usnadní Váš každodenní život. Proto Vám dáváme do pozornosti portál MegaUbytko.cz, na kterém naleznete více než 4900 ubytovacích zařízení v České republice a na Slovensku. Letní dovolenou si vyberete v rubrice ubytování Pálava, zatímco pobyt na Vaši dovolenou během zimních měsíců naleznete na ubytování Jeseníky. Dovolená v Česku je vždy dobrý nápad.

Zdraví

Jaké doplňky stravy prospívají pleti, nehtům a vlasům?

Vitamíny, minerální látky a stopové prvky, bez kterých se lidský organismus neobejde, přijímáme z velké části ve stravě. Pokud však není dostatečně pestrá a kvalitní, měli bychom si dostatečný přísun nezbytných látek zajistit jinak – pomocí vhodně zvolených doplňků stravy. Jaké zvolit pro lepší pleť, nehty a vlasy?

Doplňky stravy pro pleť

V souvislosti s omlazováním a revitalizací pleti se nejčastěji zmiňují kolagenové přípravky. Obsahují protein, který tělo produkuje přirozeně, avšak v průběhu času tuto schopnost ztrácí a množství kolagenu klesá.

Doplňky stravy s kolagenem se obvykle vyrábí z vepřového či hovězího kolagenu, tyto jsou ovšem určeny pro zmírnění problémů pohybového aparátu. Kolagen na pleť většinou obsahuje protein z ryb (proto se o něm hovoří jako o „mořském kolagenu“).

Nejlepší kolagen na pleť obsahuje kromě samotného bioaktivního mořského kolagenu také množství dalších aktivních anti-age látek, které společně umocňují celkový efekt suplementace.

Vitamíny na vlasy

Krásné vlasy byly odjakživa symbolem zdraví. Na trhu je široké spektrum přípravků, z nichž některé slibují hotové divy. Při výběru však hraje roli, zda jsou složení a chemická forma v organismu skutečně využitelné.

Nejlepší vitamíny na vlasy mají vyšší počet aktivních látek, které napomáhají s uzdravováním, stimulují vlasové folikuly (a podporují růst vlasů) a při pravidelném užívání viditelně zlepšují celkový vzhled. Jmenovitě jde především o vitamíny A, D, E,C, B5, B6, B7 a B12, kyselinu listovou, zinek, selen a magnézium.

Bez ohledu na to, zda se potýkáte s vypadáváním, třepením, lámáním či jiným problémem, nezapomeňte kromě kvalitního nutrientu i na několik základních pravidel, bez nichž je cesta k bujné kštici nezdolatelná – vlasům nesvědčí časté tepelné úpravy a stres. Zároveň si pohlídejte jídelníček, dostatek spánku a pitný režim.

Přidat komentář

Klikněte pro přidání komentáře

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *