Capomail: Nový český systém pro efektivní e-mail marketing
Obsah článku:
Email marketing je fenomén, o kterém se velmi často hovoří v souvislosti s nejefektivnějšími marketingovými nástroji. Nevěříte? Pro začátek pár čísel… Renomovaný zdroj (salesforce) uvedl, že na každý investovaný dolar připadá návratnost 44,25 dolarů. Open rate e-mailů s obchodním sdělením může – s ohledem na cílovou skupinu – přesahovat 50 %. Vaše rozhodnutí pro hromadné rozesílání reklamy utvrdí skutečnost, že téměř polovina odběratelů udělá ročně minimálně jeden nákup na základě reklamních e-mailů.
Statistiky hovoří jasně, email marketing může být silná zbraň, díky brutálně stoupne obrat firmy. Pomůže vám při udržování zákazníků a jejich transformaci na loajální jedince. Efekt se projeví bezprostředně po zahájení kampaně a přínos lze okamžitě sledovat na statistikách.
Nahlodali jsme vás, ale nevíte, jak začít? Neobejdete se bez speciálního softwaru, který hromadné rozesílání e-mailů umožňuje. Nechcete-li šlápnout vedle, vsaďte na zbrusu nový a ryze český systém Capomail od zkušených vývojářů z Capomail s.r.o. Tým profesionálů se v oboru e-mail marketingu pohybuje řadu let a po 18 měsících vývoje vpouští do světa službu, která může směle konkurovat gigantům jako Mailchimp či Smart emailing.
- Samozřejmě se nabízí se otázka, proč byste se měli přiklonit právě k Capomailu. Argumentů hovořících pro českou službu je hned několik:
- služba je kompletně v češtině
- vývoj s ohledem na podmínky tuzemského trhu
- maximálně intuitivní a přehledné rozhraní
- spousta užitečných funkcí
- snadná filtrace příjemců
- možnost tvorby newsletterů z atrkativních šablon
- personifikace oslovení v e-mailech
Jak hodnotí Capomail naše redakce?
Capomail jsme vyzkoušeli a nemáme k němu výhrady. Tvorba kampaní je rychlá a příjemně nás překvapilo množství inovativních funkcí. Díky přehledným statistikám jsme dokázali vyhodnotit efektivitu kampaně a přizpůsobit průběh následující. Capomail nás překvapil ve všech ohledech. Těšíme se na verzi 2.0, kterou vývojáři brzy vpustí do světa. O kvalitách českého e-mailingového nástroje se můžete přesvědčit sami a zdarma – zaregistrujte se a vyzkoušejte si minikampaň. https://www.youtube.com/watch?v=-HY94RE6cGMPublikováno: 20. 01. 2016
Kategorie: Technika