Poznejte své návštěvníky a zvyšte svůj konverzní poměr až o 20 %

Poznejte své návštěvníky a zvyšte svůj konverzní poměr až o 20 %

Pro provozovatele služby nebo internetového prodejce není zajímavá návštěvnost, ale konverzní poměr. Tedy procento návštěvníků, kteří na webu nakoupí nebo využijí nabízené služby. Obecně (a zdánlivě logicky) může platit, že s rostoucí návštěvností roste i konverzní poměr, ale skutečnost je mnohdy úplně jiná. Moudré pořekadlo praví, že je mnohem lepší deset návštěvníků denně, z nichž jeden projeví zájem, než tisíce lidí, kteří na web zabrousí náhodou. Chcete-li zvrátit konverzní poměr ve svůj prospěch, máme pro vás dobrou zprávu. I na českém internetu funguje služba, která vám to umožní.

Sledování návštěvnosti a dalších důležitých trendů pomocí nástrojů Google Analytics, případně Piwik a dalších alternativ, je základ, který by neměl žádný webmaster opomíjet. Ale žádný z uvedených analytických nástrojů vám neprozradí, KDO na vašem webu byl. Dozvíte se zajímavá, ale často nepodstatná čísla, která nebudete moct využít ve svůj prospěch. Vašemu byznysu však může dát nový rozměr indentifikace uživatelů, kterou umožňuje služba SEEKY.

Princip služby je jednoduchý. Jde o nový analytický nástroj, díky kterému můžete sledovat statistiky návštěvnosti, ale navíc se dozvíte, kdo přesně vaše stránky navštívil. SEEKY identifikuje uživatele a dle rozsáhlé databáze k nim přiřadí konkrétní jméno firmy. A to je obrovská šance pro vás. Jakmile budete vědět kdo a o co se na vašem webu zajímal, budete ho moct oslovit a služby mu nabídnout. Odborná studie uvádí, že díky identifikaci uživatelů B2B firmy zlepšují prodej o cca 10 – 20 % a to bez nutnosti dalších nákladů.

Další informace najdete na webu SEEKY.cz a v případě zájmu dostanete možnost na bezplatné vyzkoušení. Proměňte anonymní uživatele na reálné potencionální klienty a nechte svou konkurenci za vámi. Váš internetový marketing se díky identifikaci dostane na úplně jinou úroveň. Službu provozuje společnost ALSENTA s.r.o., která stojí za portály ifirmy.cz, b2bpoptavka.cz a dalšími projekty.

Publikováno: 30. 08. 2013

Kategorie: Podnikání