Vizitky nejsou přežitek. Proč se je vyplatí používat i dnes?
Kdo je připraven, není překvapen. V oblasti obchodní komunikace to platí minimálně dvojnásob – ale opravdu jste vždy připraveni na to, abyste mohli potenciálním klientům či obchodním partnerům předat důležité kontaktní informace? Jinými slovy – máte po ruce vizitky?
Ale proč mají vizitky význam i v době, kdy má každý v kapse chytrý mobilní telefon? Elektronická komunikace jasně dominuje a většina lidí již na jiné formy výměny informací zanevřela. Což je chyba, protože může dojít k situaci, kdy dotyčný smartphone po ruce nemá, případně se mu vybil. Anebo se nechcete zdržovat párováním telefonů a výměnou kontaktních údajů přes Bluetooth či NFC. A právě v takové chvíli přijde vhod vizitka.
Shrnuto a podtrženo, vizitka byla, je a pravděpodobně ještě hodně dlouho bude důležitým nástrojem obchodní komunikace. Podstatné je, aby kartička obsahovala všechny nezbytné informace, a navíc byla vizuálně atraktivní – jedině tak si jí dotyčný ponechá.
id="Publikováno: 19. 02. 2018
Kategorie: Podnikání