Aromatické visačky: Vskutku rafinované reklamní předměty
´Chcete být úspěšní? V tom případě buďte velkorysí a začněte své klienty a obchodní partnery zahrnovat dárečky. O zbytečném vyhazování ale nemůže být řeč. Zmíněnými dárečky máme samozřejmě na mysli rafinované reklamní předměty, díky kterým se obdarovaným dostanete pod kůži. A dnes vám prozradíme, jak se jim dostat i do nosu. Nebojte, nebudeme vás nabádat k tomu, abyste všem na počkání rozdávali pytlíčky s podezřelým bílým práškem. Máme na mysli voňavé visačky z plastu!
Vhodně zvolené reklamní předměty dokáží hotové divy. Pokud je má obdarovaný často na očích nebo je běžně využívá, máte vyhráno. Zapomeňte však na kalendáře, diáře, propisky a další obyčejné věci, které vám nabídne každá druhá marketingová agentura. I tyto dárečky samozřejmě odvedou dobrou práci, nicméně neuhodí zákazníky do nosu.
Proč to rozmazávat, reklamní aromatické visačky, známé též jako vonné stromečky, vonítka, osvěžovače vzduchu a podobně... patří k oblíbeným reklamním předmětům, které snoubí hned několik funkcí. Jsou-li vizuálně přitažlivé, obdarovaný nebude váhat a pověsí si je do automobilu nebo třeba někde v domácnosti. Působí tedy textem a grafikou, ale tím zásadním je vůně. Ovocné, květinové, svěží či speciální – výběr je neskutečně pestrý a je jen na vás, jestli se rozhodnete rozdávat zelené jablko, nefritový květ nebo karibské aroma.
Voňavé plasty mohou mít podobu klasických visaček, ale také novoročního přání, blahopřání k jubileu či kalendáře. Každý, kdo od vás voňavý reklamní předmět dostane, si vůni automaticky spojí s vaší značkou. Což zní lákavě, nebo ne?
Pokud vás zaujala možnost, jak se blýsknout originálním reklamním dárečkem, zamiřte na www.vonave-visacky.cz. Výrobce vám poradí s výběrem, vytvoří pro vás poutavý grafický návrh a vůbec udělá vše proto, aby se vaše investice co nejdříve vrátila.
Publikováno: 29. 01. 2015
Kategorie: Podnikání