Chodící reklama, nejlepší reklama
Statistiky hovoří jasně – reklama, která se pohybuje, je mnohem efektivnější než ta, která je po celou dobu na jednom místě. Je to logické, na nepohyblivý transparent, plakát nebo bilboard, si kolemjdoucí po čase vytvoří jakousi imunitu. V okolí takto umístěné reklamy se navíc pohybuje jen zanedbatelné množství nových potenciálních klientů. Většina lidí chodí do práce nebo nakupovat stejnou cestou a není-li stacionární reklama umístěna na hodně frekventovaném místě, za krátko ji začneme považovat za jakousi nedílnou součást okolí. Nijak nás neupoutá a přehlédneme ji stejně dobře jako všechny ostatní prvky, které důvěrně známe.
Nechte klienty propagovat váš brand
Efektivita reklamy, která se neustále pohybuje, je mnohem větší a přichází s ní do styku obrovské množství lidí. A jednou z nejúčinějších forem je reklamní textil. Dostat tuto formu propagace do oběhu navíc nepředstavuje žádný problém. Zákazníci reklamní předměty milují a na reklamní textil nedají dopustit. Bude-li navíc potištěn moderní, nápaditou a vtipnou formou, je úspěch zaručen. Neomezujte si proto pouze na logo své firmy, ale najměte si dobrého grafika a šikovného marketingového poradce. Ti už budou vědět, jak z obyčejného trička vyrobit silný marketingový nástroj, který vám přivede spoustu nových zákazníků. Reklamní textil se ovšem neomezuje pouze na zmíněná trička. Výrobci propagačních předmětů nabídku neustále rozšiřují o další sortiment v podobě kšiltovek, šátků, šál, ale také čelenek nebo plážových dek. Neměli bychom zapomenout ani na nejrůznější zakázkové tašky – kde jinde se pohybuje tolik lidí jako v nákupním centru?Víme, kde nakoupíte za hubičku
Reklamní textil, respektive i jiné propagační předměty a materiály, vás budou stát mnohem méně než akce a slevy na vaše zboží a služby a navíc vám pomohou vybudovat přátelský vztah se zákazníkem. Za skvělé ceny je najdete třeba na czechimage.cz.Publikováno: 22. 01. 2013
Kategorie: Podnikání