Jak mít více zákazníků? Svěřte se do péče schopné reklamky

Jak mít více zákazníků? Svěřte se do péče schopné reklamky

Nabízet kvalitní produkty či služby je jedna věc, druhá je umět se prodat. Pokud máte pocit, že úroveň nabídky konkurence nemůže té vaší sahat ani po kotníky, ale přesto se vám nedaří dosahovat tak vysokých prodejních čísel, pravděpodobně jste podcenili sílu marketingu. Vezměme to od podlahy – čím byste měli začít, a proč se vyplatí investovat do profesionálních reklamních služeb?

Webové stránky nemusí stačit

Pokud web nemáte, neztrácejte čas a nechte si ho postavit na míru svých potřeb. Ještě před tím se ale zamyslete nad aktuální tváří vaší firmy. Má vůbec nějakou? Odborníci z ostravské agentury MARF, která funguje jako grafické studio a současně se zabývá i širokým spektrem marketingových služeb, zdůrazňují význam firemní identity. Specifický styl (angl. corporate identity) se vyplatí i menším společnostem. Hlavními výhodami jsou jednoduchá identifikace zákazníkem, zdůraznění firemní filosofie a priorit atraktivní vizuální formou a v neposlední řadě odlišení od konkurence.

Logem firemní identita teprve začíná

Firma by měla mít unikátní logo – grafický symbol, díky němuž si ji zákazníci snadno zapamatují. Jedná se o důležitý, ale ne jediný prvek z početného souboru standardů firemní identity. O tom, jak logo používat, vás poučí logomanál, a o správném používání firemní identity komplexní grafický manuál. Návrh loga by měl vypracovat zkušený grafik, který vystihne požadavky klienta a současně dokáže vytvořit prvek vyvolávající pozitivní reakce.

Co ještě pro vás udělá reklamní agentura?

Zmíněná reklamní agentura MARF nabízí pod jednou střechou prakticky všechny potřebné služby. Návrh loga, tvorba vizitek či tvorba webových stránek Ostrava představují základ, na který navazují specifickými disciplínami, jako jsou obalový design, efektivní světelná reklama a velkoplošný tisk Ostrava. Více si o nich můžete přečíst na www.marf.cz.

Publikováno: 06. 12. 2020

Kategorie: Podnikání