Jak vybrat správné CRM a být pro zákazníky tím „nej“?
CRM systém je software, který umožňuje komplexní aplikaci procesů v rámci customer relationship managementu. Primární funkcí je evidence veškerých důležitých klientských informací: kontaktních údajů, komunikace s obchodními zástupci, realizovaných zakázek apod. Oprávnění uživatelé mají data nepřetržitě k dispozici a jednoduše z nich predikují potřeby konkrétních zákazníků či skupiny.
V praxi CRM software výrazně usnadňuje vedení e-mailingových kampaní. Sofistikované systémy jako např. český eWay-CRM umožňují tvorbu personifikovaných mailů a propojení s dodatečnými aktivitami (dopisy, telefonáty…). Automatické skloňování jmen či rozpoznávání pohlaví jsou pomyslnou špičkou ledovce – CRM zvládá mnohem více činností, díky kterým uživatelé šetří čas.
https://www.youtube.com/watch?v=7ujdcl-SAY8
CRM systém je nejlepším přítelem obchodních zástupců a nedají na něj dopustit ani projektoví manažeři. Software jim usnadňuje vzájemnou komunikaci a umožňuje elegantně sdílet veškeré podklady k zakázkám. Urychluje vnitropodnikové procesy, šetří prodejcům čas a firmě náklady. Nastřádaná data mají pro vedoucí pracovníky cenu zlata – na pár kliknutí je přetaví na přehledné reporty, se kterými mohou dále pracovat.
A teď to nejdůležitější. Jaká kritéria jsou při výběru CRM systému důležitá? Podstatné je, aby vám software:
- umožnil růst (např. pořízením dodatečných modulů),
- nabídl možnost individuálního přizpůsobení workflow,
- sedl po stránce uživatelského rozhraní,
- nebránil pracovat odkudkoliv.
Tip na závěr: Profesionální české CRM eWay-CRM si můžete vyzkoušet zdarma třeba hned teď. Stáhněte si jej z eway-crm-com ve verzi Free nebo Premium (zdarma na 30 dní).
Publikováno: 02. 12. 2019
Kategorie: Podnikání