Jak zvýšit efektivitu akvizice nových klientů? Zaměřte se na ty, u kterých máte šanci uspět!

Jak zvýšit efektivitu akvizice nových klientů? Zaměřte se na ty, u kterých máte šanci uspět!

Plánování schůzek nepředstavuje nic složitého. Stačí zvednout sluchátko a zavolat na nespočet telefonních čísel – někdo se nakonec přeci jen nechá přemluvit a vyhradí si trochu volného času. Mnohem těžší je ale zajištění schůzky, která má reálnou šanci skončit tak, jak jste si představovali - akvizicí nového klienta. Zajímá vás, jak zvýšit efektivitu obchodních zástupců a výrazně snížit podíl setkání, které již od začátku nemají šanci na úspěch?

Ochodní zástupci umí mluvit, ale telefonní hovory nezvládají

Setkání s klientem, který již od začátku o nabídku nejeví zájem a ke schůzce svolil jen kvůli toho, že na něj byl vyvíjen tlak, je odsouzeno k neúspěchu. Je třeba si uvědomit, že i skvělí obchodní zástupci, který zvládají osobní jednání na jedničku, mohou mít problém s nalezením a následným oslovením vhodného kontaktu. Tyto činnosti snižují jejich produktivitu a tedy i množství nových partnerů a zákazníků. A právě v tom vám může pomoct společnost UniCall – jedna z největších evropských společností, která nabízí komplexní služby včetně telemarketingu. Vy definujete cílovou skupinu kontaktů a požadovaný objem schůzek a zkušení telemarketéři pro vaše obchodní zástupce vyhledají perspektivní klienty, kteří mají o vaše služby nebo produkty zájem. Pravděpodobnost takto sjednaných schůzek je mnohem vyšší než v případě setkání „naslepo“.

Obchodní zástupce není telemarkeťák

Je třeba si uvědomit, že obchodní zástupci nemají schopnosti telemarketérů a většina z nich během krátkého telefonického rozhovoru nedokáže jasně a úderně definovat poslání vaší společnosti a stejně tak odhadnout, jestli má případné setkání s volaným smysl. Outsourcing sjednávání schůzek po telefonu do B2B se v tomto případě mnohonásobně vyplatí. Necháte-li telemarketingové pracovníky z profesionálního externího callcentra UniCall, aby vašim obchodním zástupcům připravili ideální „píseček“, dostanete se ke klíčovým klientům, ušetříte svým obchodním zástupcům spoustu promarněného času a snížíte firemní náklady. Chcete se dozvědět více? Další informace najdete na www.unicall.cz.

Publikováno: 10. 03. 2014

Kategorie: Podnikání