Jaroslav Voldřich: K webům zákazníků přistupuji jako k vlastním projektům

Jaroslav Voldřich: K webům zákazníků přistupuji jako k vlastním projektům

K lednu 2020 bylo na internetu 1,74 milardy webových stránek. Dle studie společnosti Clutch.co disponuje webovými stránkami méně než 64 % menších firem. Kolik z nich však skutečně díky webu vydělává, zřejmé není. Zatímco pro některé je online prostředí primárním zdrojem zákazníků, o webovky ostatních potenciální klienti ani nezavadí. Je to i váš případ a rádi byste z nich naopak vytěžili maximum? Najměte si profesionála a nechte si postavit prezentaci, která pro vaše podnikání nebude pouhým doplňkem.

Jak začít aneb Cesta k úspěšnému online businessu

V prvé řadě přijměte fakt, že vytvoření webových stránek není o „naklikání“ webu zdarma prostřednictvím některé z mnoha platforem. Úspěšné webovky nesmí zapadnout mezi miliony ostatních. Musí být uživatelsky přívětivé a správně optimalizované. A právě proto je vhodné tvorbu delegovat na někoho, kdo s ní má bohaté zkušenosti a zvučné reference. K profesionálům v oblasti tvorby webových stránek patří Jaroslav Voldřich. Spolupracuje s digitální agenturou Antee a moc dobře ví, že vytvořit úspěšný projekt vyžaduje spoustu úsilí. Ročně pro klienty realizuje desítky webů a o mnohé z nich se stará dlouhodobě – řeší optimalizaci pro vyhledávače i správu PPC kampaní.

Jak odborník na tvorbu webů pracuje?

Jaroslav Voldřich je programátor, který se v současné době zabývá především designem a online marketingem. Využívá efektivní nástroje a díky hlubokým znalostem zákonitostí úspěšného webu na něj dokáže přivést zákazníky. Jeho práce stojí na třech základních pilířích – k práci přistupuje, jako kdyby web tvořil pro sebe, hledá v daném řešení smysl a klade si otázku, zda by vložil peníze do jím navržené kampaně. Spuštěním webu práce teprve začíná. Internet je dynamické prostředí a prezentace se musí průběžně přizpůsobovat trendům, legislativě a technologickým požadavkům. Jaroslav Voldřich vám pomůže bez ohledu na to, zda máte zájem o vytvoření webových stránek, redesign stávajících nebo návrh kampaně, která se vám vyplatí. Prohlédněte si jeho práci na jaroslavvoldrich.cz a udělejte si o ní vlastní názor.

Publikováno: 13. 06. 2020

Kategorie: Technika

Autor: Adam