Nejčastější chyba, které se můžete dopustit v rámci nastavení PPC reklamy
Obsah článku:
V době, kdy je optimalizace webu stále složitější, protože výrazně stoupl počet webů, a tedy i konkurence, mnozí provozovatelé služeb a prodejci pohlíží na PPC jako na svatý grál. Pay per click reklama umožňuje okamžité nastartování projektu, protože je skrze ni možné přivést relevantní návštěvnost okamžitě. V praxi však mohou být výsledky velmi bídné, pokud se podcení důkladné nastavení. A jaké chyby se méně zkušení uživatelé dopouští nejčastěji? Podceňují význam geografického cílení.
Opravdu víte, komu chcete nabízet své služby či produkty?
Díky PPC reklamě můžete oslovit třeba všechny regiony České republiky, případně zacílit i na zákazníky v zahraničí. A právě to může být osudné vašemu křehkému rozpočtu – prostředky vyčleněné na kampaň mohou být pryč dříve, než řeknete švec, aniž by se vrátily formou konverzí. Proč a kdy byste měli „uvažovat lokálně“? Nabízíte-li své služby či produkty pouze zákazníkům v určité lokalitě, pak byste měli tuto skutečnost zohlednit při nastavování kampaně. Geografické cílení je klíčové například pro autoservis – potenciální zákazníci by neměli být dále než cca 10 – 20 km od servisu. Větší vzdálenost se jim pravděpodobně nebude chtít absolvovat. Ideální tak bude např. PPC kampaň Praha a nikoliv sestava, která zahrnuje obecné fráze. Na druhou stranu se však nemusíte omezovat pouze na „své“ město. Prodáváte-li např. unikátní produkt, o kterém víte, že má minimální konkurenci a zákazníci si pro něj neváhají dojet i několik desítek kilometrů. V praxi samozřejmě záleží na charakteru zboží či služby.Nevíte si nastavením PPC reklamy rady?
Uvědomili jste si, že se lokální nastavení PPC kampaně týká i vašeho projektu, ale netroufáte si na to? Neztrácejte drahocenný čas a neplýtvejte prostředky. Raději se rovnou obraťte na některou z renomovaných agentur. Ať už vám jde o PPC Praha či o jinou lokalitu, nebudete litovat spolupráce s PPC Profits.Publikováno: 09. 08. 2018
Kategorie: Technika