UniCall - přední evropské externí call centrum
Hledáte nový prodejní kanál? Vyzkoušeli jste téměř všechno, ale stále to není ono? V tom případě vsaďte na starý dobrý telemarketing. Nechcete-li si kvůli něj najímat nového zaměstnance nebo dokonce zařizovat celé call centrum, vsaďte na služby společnosti UniCall. Evropské externí call centrum však nabízí mnohem pestřejší portfolio služeb a nenajdete v něm pouze aktivní a pasivní telemarketing. Dovolte nám, abychom vám představili nabídku společnosti, jejíž služby využívají i giganti z energetického, telekomunikačního a finančního oboru.
Zázemí nadnárodní společnosti s letitými zkušenostmi
UniCall jsme si nevybrali náhodou. Jde o jednu z předních evropských společností a na trhu je již od roku 2006. Před osmi lety byly založeny první dvě pobočky a kvůli velkému zájmu následovaly další. V současnosti pro UniCall pracuje více než 600 zaměstnanců v 10 call centrech. Jsou k mání klientům z České republiky, Norska, Švédska, Litvy, Polska a Finska.
Od telemarketingu až po back-office
Vraťme se však ke službám samotným. UniCall je díky svému zázemí schopna poskytovat vše od outboundového marketingu (pasivní a aktivní telemarketing, průzkum trhu, mystery shopping...) až po inboundový zákaznický servis (částeční i kompletní outsourcing...), komplexní administrativní a technickou podporu (tzv. back-office) a obchodně poradenské služby.
Profesionálové z UniCall vám tedy pomohou nejen se získáváním nových zákazníků a s šířením povědomí o vašich službách. V rámci zmíněného back-office poskytují širokou škálu aktivit jako zadávání jmen a dat, registrace, přijímaní objednávek a fulfillment (zajištění chodu e-shopu od A do Z).
Za úspěchem společnosti UniCall stojí kvalita poskytovaných služeb a neustálé zvyšování standardu. Hledáte-li partnera, na kterého se můžete ve všech ohledech spolehnout, pak jste ho právě našli. Další informace najdete na webu www.unicall.cz.
Publikováno: 27. 01. 2014
Kategorie: Podnikání