Využijte Facebook ve svůj prospěch: Jak funguje PPC reklama?
Bráníte se sociálním sítí, protože je považujete za ztrátu času? Možná máte pravdu, nicméně z marketingového hlediska je tomu úplně jinak. Ke skvělým zdrojům relevantních návštěvníků patří PPC Facebook. Spousta lidí má za to, že placená reklama má smysl pouze při získávání nových fanoušků, ale to je jen zlomek toho, čeho jejím prostřednictvím můžete dosáhnout.
Facebook se rychle rozšířil do celého světa a jen v České republice ho používá téměř 4 miliony dospělých lidí. Což pro vás znamená jediné – můžete zacílit na ohromné množství relevantních uživatelů. Navíc za cenu, o které byste si u jiných PPC mohli nechat zdát.
Čeho můžete díky Facebook PPC dosáhnout?
Možnosti konfigurace Facebook PPC reklamy se průběžně mění a v současné době lze kampaň nastavit tak, aby se zobrazovala jen v určité dny a ve vybraný čas. Zároveň si vyberete účel kampaně a s ním i individuální nastavení. Může to být:- kliknutí na webovou stránku,
- konverze na webu,
- zaujetí příspěvkem stránky,
- označení stránky jako „to se mi líbí“,
- instalace aplikace,
- zájem o aplikaci,
- reakce na událost,
- využití nabídky,
- zobrazení videa.
Neplýtvejte penězi, najměte si specialistu
Ačkoliv je nastavení Facebook PPC reklamy velmi intuitivní, bez zkušeností a citu pro marketing můžete zbytečně utratit spoustu peněz, aniž byste dosáhli hmatatelných výsledků. Mnohem efektivnější je spolupráce s PPC specialisty. Najdete je například v agentuře PPC Profits. Bližší informace najdete na: http://ppcprofits.cz/sluzby/ppc-reklama-na-facebook.Publikováno: 03. 09. 2017
Kategorie: Technika