Byznys

Chcete uspět v gastro podnikání? Tak nepodceňujte následující faktory

Zapomeňme na chvíli na fakt, že již rok čelíme vládním restrikcím – a podnikatelé v oboru gastronomie to odnáší ze všech nejvíce. Pokud stále sníte svůj gastro sen a nemůžete se dočkat, až pandemie končí, a vy si konečně otevřete svůj první podnik, máme pro vás několik zásadních tipů. Pravděpodobně jste zaznamenali, že většina gastro podnikatelů nakonec neuspěje. Obvykle totiž podcení některý ze základních pilířů dlouhodobé prosperity. Tady je máte.

Kvalitní gastro vybavení

Příprava jídla na starých spotřebičích, které již téměř dosluhují, je martyrium. A to vaši zaměstnanci podstupovat nechtějí. Srdcem každé kuchyně – i fastfoodu – je kvalitní gastro vybavení umožňující efektivní vaření, smažení, pečení – a kdo ví, co ještě. Je to podobné, jako kdyby si vývojář počítačových her odpíral počítače s výkonnou grafickou kartou.

Po gastro zařízení se můžete poohlédnout například u specializovaného prodejce gastro-guru.cz. V nabídce najdete vše, co můžete potřebovat při provozování menšího i většího podniku – varnou a grilovací techniku, chladicí a mrazící zařízení, nerez vybavení, pizza programy a spoustu dalších pomocníků pro přípravu potravin. S výběrem vám ochotně pomůže kvalifikovaná zákaznická podpora, takže vedle určitě nešlápnete.

Vkusný interiér

Zákazníci dají na první dojem a ten neudělá jídlo, které dostanou až za nějakou chvíli (pokud vůbec objednají…). Proto si dejte záležet při zařizování interiéru. A vlastně začněte už venku – výloha vašeho podniku musí upoutat pozornost. O to se postará zajímaví logo.

Co se týče interiéru, prim hrají vhodně zvolené barvy, stylový nábytek a ještě stylovější dekorace. Pokud se u vás budou zákazníci cítit dobře, určitě vám odpustí i pár počátečních přešlapů při přípravě jídla. Co by mělo být perfektní, je bar – srdce každého gastro provozu.

Špičkový servis

Usměvavá obsluha, která nepřehlíží čekající zákazníky, ale třeba také doorman, jež každého příchozího uctivě pozdraví, to jsou zdánlivé maličkosti, na kterých leckdy stojí image celého podniku. Chcete-li v drsné konkurenci uspět, rozhodně úroveň servisu nepodceňujte. Bez nadsázky jde o ten nejdůležitější aspekt celého gastro byznysu. Oslňte zákazníky jedinečným přístupem – hýčkejte si je – a rádi se vrátí společně se svými přáteli.

Přidat komentář

Klikněte pro přidání komentáře

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *