Direct e-mailing - nejefektivnější forma online marketingu
Obsah článku:
Otázka dne zní: Co je efektivnější pro zvýšení zisků? Má smysl pracovat na vyšší návštěvnosti, nebo se zaměřit na konverzi? A co takhle obojí? Líbilo by se vám, kdyby se o vašich službách nebo nabídce produktů dozvědělo mnohem více potenciálních zákazníků? Pokud jste již zkoušeli nejrůznější metody online marketingu, ale nebyli jste s nimi spokojeni, vsaďte direct e-mailing! Zní to jako spamování, se kterým nemáte dobré zkušenosti? Chyba lávky, direct e-mailing nemá se spamováním nic společného.
Nejde o počet rozeslaných e-mailů, ale o jejich zacílení
O rozesílání reklamních e-mailů toho bylo napsáno poměrně dost. Možná jste v minulosti koupili databázi e-mailových adres, ale slíbená konverze se nedostavila. Kde byl problém? Obrovskou výhodou direct e-mailingu je skutečnost, že reklamní sdělení cílí na zákazníky, kteří by se o vás skutečně mohli zajímat. Je naprosto zbytečné posílat nabídku na doplňky stravy někomu, koho zdravý životní styl míjí. Pokud však e-mail pošlete někomu, kdo již v minulosti podobné produkty nakupoval, máte napůl vyhráno.E-mail marketing je lepší než Facebook i PPC!
Dobře nastavený direct e-mailing je mnohem efektivnější než jakákoliv jiná forma online propagace. Podle statistik za ní výrazně pokulhává oblíbený Facebook marketing i PPC. Výsledky direct e-mailingu lze velmi přesně změřit a co je nejlepší, kampaň vás bude stát mnohem méně než reklama v televizi, rádiu či tištěných médich.Spolupracujte s odborníky, jejichž databázi využívají ti nejlepší
Klíčem k úspěchu je ovšem zmíněná databáze vhodných kontaktů. Pokud jí nedisponujete, budete se muset obrátit na někoho, kdo se o váš e-mail marketing postará. Mezi odborníky, jejichž služby využívají i giganti jako je O2, Citibank nebo Home Credit, patří společnost Traffic7 s.r.o. Traffic7 s.r.o. se na direct e-mailing úzce specializuje a chlubí se perfektním open rate (míra přečtení odeslaných e-mailů). Díky rozsáhlé databázi čítající stovky tisíc kontaktů můžete oslovit obrovské množství potencionálních zákazníků a výrazně zvýšit své zisky. Selekce probíhá na základě mnoha zadaných kritérií (věk, pohlaví, region apod.) tak, aby e-mail obdrželi skutečně jen lidé, které by mohlo sdělení zajímat. Pokud vás direct e-mailing zaujal a rozhodli jste se zařadit po úspěšných firem, které tento marketingová kanál využívají, přečtěte si o něm více na www.traffic7.cz.Publikováno: 25. 02. 2014
Kategorie: Podnikání