Reklama

Dresy DDsport

Vyrábíme sportovní dresy pro všechny sporty s tradicí 25 let. Oblékáme profesionály i rekreační sportovce.

Zajímavé tipy

Byznys

Jak psát zajímavý blog?

Blogy jsou již dnes běžnou součástí téměř každého webu. O to více, pokud jsou vaše služby nebo produkty specifické a méně známé. Jde takříkajíc o povinnost vůči stávajícím i potenciálním zákazníkům. Díky blogu totiž návštěvníkům webu můžete poskytnout přidanou hodnotu. Nejen skvělý produkt či službu, ale také doprovodné informace. Takové, které mohou zákazníky přesvědčit, že produkt potřebují a takové, které jim pomohou se o produkt patřičně starat po jeho koupi. Psát blog ale samozřejmě není nic jednoduchého. Mnohokrát vám, jako odborníkovi, nechybí znalosti, ale neoplýváte citem pro dokonalou stylistiku ani kreativními nápady. Jak tedy psát blog zajímavě?

Vytvořte si tabulku nápadů

Kdo se zajímá o váš produkt? Znáte své publikum? V první řadě musíte znát svou cílovou skupinu. Jaké má váš potenciální zákazník záliby, příjmy, problémy, které potřebuje vyřešit? Když si odpovíte na všechny tyto otázky, vytvořte si kategorie, které by vaši cílovou skupinu mohly zajímat. Pokud prodáváte boty – pravděpodobně to bude péče o boty, letošní trendy a zdraví chodidel. Pokud prodáváte specifický a méně známý produkt například filtry na vodu, pokryjte celou problematiku. Z rukávu byste měli sypat nápady jako: proč jsou filtry důležité, škodliviny ve vodě, lidské zdraví a jeho důležitost. Klaďte důraz na kvalitu. Síla ale spočívá také v kvantitě. To znamená – čím více toho napíšete, tím lepší pisatel z vás bude.

Pište lidsky a poutavě

Je jasné, že jste odborník. A to byste lidem měly prostřednictvím svých článků ukázat. Nezaměňujte si ale odbornost s používáním co nejširší škály odborných slov. Těmi obyčejného člověka skutečně neokouzlíte. Bavte se se svými zákazníky lidsky. Mnohokrát jde o lidi s různým vzděláním a vy byste se tomu měli přizpůsobit.

Nadpis by měl být výstižný a poutavý

Lidé tvrdí, že dobře napsaný nadpis je jedním z nejdůležitějších prvků každého blogového příspěvku. Čím zajímavější je nadpis, tím více čtenářů se proklikne do článku.

Nebojte se používat i jiný typ obsahu

Obsahový marketing není jen o textech, zahrnuje i jiné formy pomocí, které můžou lidi informovat. Používejte obrázky, grafy, infografiky a videa. Buďte kreativní.

Pokud copywriting není vaší silnou stránkou a raději byste péči o blog svěřili do rukou profesionálů, obraťte se na zkušenou marketingovou agenturu, která vás celým procesem lehce provede.

Přidat komentář

Klikněte pro přidání komentáře

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *