Jak zvýšit konverzní poměr? Identifikujte své návštěvníky pomocí Seeky.cz!
Obsah článku:
Máte svůj online byznys a chcete ho pořádně „nakopnout“? Logickým krokem by tedy mělo být přivedení většího množství návštěvníku... Chyba lávky, důležitý je konverzní poměr, který s návštěvností nemusí korelovat. Skutečnost, že se vám podaří zdvojnásobit návštěvnost, v praxi rozhodně neznamená, že se zdvojnásobí i počet objednávek/zákazníků. Jak z toho ven? Začněte se zajímat o to, kdo váš web navštívil a vytěžte z těchto informací maximum. Vašim věrným pomocníkem by mohl být Seeky – unikátní marketingová zbraň, která umí identifikovat příchozí ze 40 zemí Evropy. Zajímají vás detaily?
Co je to Seeky a jak funguje?
Seeky.cz je služba, která identifikuje návštěvníky – do té doby anonymní uživatele – a proměňuje je v reálné potencionální klienty. Jak toho dosáhne? Poměrně jednoduše. Provozovatelé disponují rozsáhlou databází, kterou systém využívá ke spárování příchozích uživatelů s dostupnými informacemi. A teď to nejlepší – co to znamená pro vás? Praktický příklad hovoří za vše. Seeky vám prozradí, že jeden z návštěvníků byl majitel e-shopu s dětským zbožím. Vy jste velkoobchod a máte rozsáhlý sortiment a přijatelné ceny, tak proč nenakoupil? V každém případě víte, s kým máte tu čest a je jen na vás, jestli se ho rozhodnete kontaktovat osobně a nabídnout mu zajímavou spolupráci. Už chápete, v čem spočívá síla identifikace návštěvníků?Na oboru a lokalitě NEZÁLEŽÍ
Výše uvedený příklad lze samozřejmě aplikovat na libovolný obor. Jakmile budete znát své návštěvníky, dostanete možnost je oslovit přímo a domluvit se na spolupráci. Jde o jednu z nejefektivnějších forem marketingu, která vám ušetří spoustu času i nákladů. A aby to bylo fér, nebudete platit paušální platby, ale pouze za každou úspěšnou identifikaci. Se Seeky budete krok před konkurencí, ať už je vaše „cílovka“ v České republice, nebo v jiné ze 40ti zemí. Ostatně přesvědčte se o tom sami v časově omezené trial verzi, kterou si můžete vyzkoušet zdarma.Publikováno: 10. 12. 2014
Kategorie: Podnikání