Jak zvýšit prodej? Vsaďte na 360°produktové fotografie

Jak zvýšit prodej? Vsaďte na 360°produktové fotografie

Zákazníci prý dychtí po informacích, ale pravdou je, že se pro nákup mnohem častěji rozhodnou na základě kvalitní produktové fotografie. Tvrzení, že fotka vydá za tisíc slov, rozhodně není daleko od pravdy, ale co teprve produktová 360°fotografie? Za kolik slov vydá obrázek, který si potenciální klientela může otáčet dle libosti a prohlédnout si produkt ze všech stran? Pokud usilovně přemýšlíte nad tím, jak zvýšit prodej neboli konverzní poměr, máme pro vás tip k nezaplacení... Klasickým produktovým fotkám samozřejmě neodzvonilo a nějaký ten pátek je ještě vídat budeme. Na druhou stranu to ale vypadá, že je dříve či později nahradí foto 360 – tedy fotografie, díky které si uživatelé mohou zboží otočit kolem osy o 360°.

Jak dokáží 360°fotografie zvýšit konverzní poměr?

Je třeba si uvědomit, že v e-shopech chybí fyzická přítomnost prodavačky a buďme k sobě upřímní – okýnko s chatem v dolním rohu obrazovky ji nenahradí. Prostřednictvím 360° fotografie můžete zákazníkům dopřát pocit, že si produkt mohou „ohmatat“. Nebudou limitováni několika málo fotkami, což se projeví na konverzích. A o zvýšení prodeje jde především, nebo ne? Používání moderních produktových fotek je intuitivní a můžete nastavit, zda se bude zboží otáčet samovolně, nebo s ním bude rotovat až zákazník. Stačí kliknou a pootočit. Samozřejmostí je možnost zazoomování na určitý detail.

Nepřímá optimalizace webu

Další výhoda 360° produktových fotografií tkví v „SEO efektu“. Uživatelé na vašem webu stráví mnohem více času, čímž dají vyhledávačům pozitivní impuls k tomu, aby vám nadržovaly na úkor konkurence. Doba strávená na stránce patří mezi faktory, které ovlivňují pořadí webu ve výsledcích vyhledávání a není radno jí podceňovat. Stejně tak je pravděpodobné, že na váš web začnou uživatelé častěji odkazovat – dalším vedlejším produktem je tedy přirozený linkbuilding zdarma. Investice do fotografie  360 se velmi rychlé vrátí. Chcete-li se dočíst o dalších výhodách, nezapomeňte se podívat na www.zbozi360.cz, kde najdete další ukázky fotografií a platný ceník. Co je dobré vědět o 360 fotografiích?
  • poskytnou zákazníkům detaily jako v kamenném obchodě a udrží jejich pozornost
  • zapůsobí na zákazníky více než obyčejné fotografie vaší konkurence
  • zvýší dobu strávenou na stránce a přitáhnou zpětné odkazy
  • jednoduše se implementují a lze je do značné míry modifikovat (barevnost, rychlost otáčení atd.)

Publikováno: 06. 08. 2014

Kategorie: Technika

Autor: Adam

Tagy: foto 360 | fotografie 360 | jak zvýšit prodej | produktová 360 fotografie