Jan Řezáč: Jak poznáme dobrého webdesignera?

Jan Řezáč: Jak poznáme dobrého webdesignera?

Pokud se zajímáte o webdesign, pak vám zřejmě Jana Řezáče představovat nemusíme. Anebo vám snad přítomnost jednoho z nejvýznamnějších tuzemských odborníků unikla? Nevadí, nikdy není dost pozdě, abyste se s ním seznámili. Nedávno vydal knihu s výstižným názvem „Web ostrý jako břitva“, která přináší do světa webdesignu zcela nový pohled. Pokud jste s publikací neměli tu čest, napravte to. Díky novodobé bibli webdesignérů a zadavatelů zakázek můžete svůj byznys posunout na další úroveň. Za zmínku však stojí také další Řezáčovy aktivity, například rozhovor na téma „Jak vůbec poznáme dobrého webdesignera?“.

Kdo je Jan Řezáč?

Jan Řezáč je odborník, za kterého mluví desetiletá praxe, spolupráce s významnými subjekty jako Plzeňský Prazdroj nebo Masarykova Univerzita a na 200 úspěšných webových projektů. Do širšího povědomí ho však dostala kniha Web ostrý jako břitva, která se dočkala nejlepších recenzí ze strany předních českých osobností ze sféry online byznysu.

Konference Symposium 2014

Jan Řezáč se v roce 2014 zúčastnil prestižní konference Symposium, která cílí na studenty a začínající podnikatele. Během dvoudenní akce proběhla celá řada inspirativních přednášek, v rámci kterých k zúčastněným hovořily známé osobnosti. Jejich cílem bylo pomoct mladým podnikatelům v nejtěžší fázi jejich byznysu. Konference Symposium 2014se zúčastnil také Jan Řezáč, který ostatním poskytl spoustu praktických rad na téma jak poznat dobrého webdesignera. Stojíte-li v pozici zadavatele projektu i vy, nenechte si ujít krátký rozhovor s Janem Řezáčem, který najdete v archivu společnosti MotivP. Dozvíte se, jak by měl dobrý webdesigner přistupovat ke své práci a co všechno od něj vyžadovat. Na portálu společnosti MotivP najdete také záznamy z dalších konferencí, kterých se Jan Řezáč zúčastnil. Například dvou ročníků populárního setkání Barcamp Brno. Rozšiřte si obzory a věnujte pár minut sebevzdělání pod taktovkou odborníka na slovo vzatého.

Publikováno: 13. 01. 2015

Kategorie: Podnikání