Pylony a další formy velkoplošné reklamy stále fungují. Jaké výhody nabízí a kde si je nechat vyrobit?

Pylony a další formy velkoplošné reklamy stále fungují. Jaké výhody nabízí a kde si je nechat vyrobit?

Možností, jak rychle zvýšit tržby v prodejně, je celá řada. V prvé řadě je vhodné značku propagovat online, protože naprostá většina lidí vyhledává služby a produkty na internetu. Zapomínat by se však nemělo ani na klasickou „offline“ reklamu, která, světe, div se, stále funguje. Proč je dobrý nápad pylon a jaké další formy propagace stojí za zvážení?

Velkoplošná reklama je vidět

Na potenciálního zákazníka působí nespočet vjemů a ukrást si jeho pozornost je úkol hodný mistra. Naštěstí existuje velkoplošná reklama, která je dostatečně velká na to, aby ji cílovka nepřehlédla. V praxi samozřejmě hraje roli správné umístění – v případě vhodně zvoleného místa je ovšem úspěch téměř zaručen. Dalším důležitým aspektem je design. Je nutné počítat s tím, že zákazník nemá na vyhodnocení reklamního sdělení moc času. Co se týče řidičů, ti věnují billboardu zhruba 0,4 vteřiny. K zapamatování potřebují zhruba čtyřnásobek, tedy 1,6 vteřiny. Proto by měla reklama obsahovat pouze krátké, ale všeříkající sdělení. Případně logo, pokud jde o známou značku, kterou si lidé ihned spojí s konkrétní službou. Ale to už zabředáme do problematiky, jež by vydala na samostatný článek. Obraťte se na zkušené reklamní studio a nechte si poradit.

Jaký typ velkoplošné reklamy zvolit?

Na tuto otázku neexistuje univerzální odpověď. Výběr venkovní velkoplošné reklamy jde ruku v ruce s tím, kde bude stát. Obecně jsou nejrozšířenější billboardy lemující silnice, citylighty v místech, kam nelze umístit billboardy, a štítové plochy na fasádách budov. Existují však i další možnosti, jak zviditelnit prodejnu. Pokud se nachází např. u obchodního domu, nákupního centra či supermarketu, pak je dobrou volbou reklamní věž s logem neboli pylon. Kovová konstrukce pylonu neboli totemu může měřit až několik desítek metrů a mít podobu jedno i dvoustranného panelu libovolného tvaru. Obvykle se používají hranoly a krychle, schopný realizátor nemá problém zhotovit takřka cokoliv. Kromě místa prodeje nachází pylony využití v rámci prezentace jednorázové kulturní či sportovní akce nebo na benzínových pumpách.

Neváhejte reklamu osvětlit

Chcete, aby vaše reklama fungovala 24 hodin denně? Není ni jednoduššího, než ji osvětlit. Opět se nabízí několik různých variant – od zářivky až po ultra úsporné LED osvětlení. Nemusí se přitom jednat pouze o osvětlené billboardy a pylony, velmi oblíbené jsou také výřezy – loga a nápisy.

Kde si nechat velkoplošnou reklamu vyrobit?

Mezi zavedené odborníky na velkoplošnou reklamu v podobě billboardů, pylonů všech velikostí a dalších reklamních prvků patří firma Prost – orientační systémy s.r.o. O vaši reklamu se postará od náčrtu až po montáž. Podrobnosti a reference najdete na prost.cz.

Publikováno: 18. 07. 2021

Kategorie: Podnikání

Autor: Adam