SEO nepřináší výsledky? A řešíte ho lokálně?
Zatímco v zahraničí je lokální SEO běžnou praxí již poměrně dlouho, u nás se tato specifická optimalizace webu poněkud zanedbává. A je to škoda, protože v případě správného provedení může konverzní poměr vzrůst až o několik desítek procent.
Co je to lokální SEO?
Lokální SEO se soustředí na výsledky vyhledávání související s určitou lokalitou (např. SEO Brno, Praha, Ostrava...). Adresa má význam ve chvíli, kdy uživatel hledá službu v určitém městě či blízkém okolí. Například restauraci, kadeřnický salon, autoopravnu apod. Lokální SEO má význam pro každého, kdo poskytuje své služby pouze v rámci určité oblasti, ale také pro provozovatele více poboček v rámci celé republiky – je žádoucí, aby uživatelé našli tu, která se nachází v blízkosti jejich bydliště.Jak na lokální SEO v Česku?
V zahraničí pohlížejí na lokální optimalizaci webu komplexně. U nás se obvykle řeší pouze několik základních aspektů, jako jsou zápisy na Firmy.cz a na tématických portálech či Google Maps. Pravdou je, že např. v zámoří mají specialisté na SEO mnohem více možností – mohou využívat stránky a katalogy jako YellowPages, Yelp apod. Co se týče nejvýznamnějších faktorů, které lokální SEO ovlivňují, jedná se zejména o:- konzistenci zápisů v katalozích (stejné kontaktní údaje a adresa),
- korektní zápis v Google My Business,
- práce s recenzemi v jednotlivých katalozích a v rámci geolokačních služeb,
- kvalitní zpětné odkazy z webů lokálního charakteru.
Kdo to s lokálním SEO umí?
Bez ohledu na to, zda vás zajímá optimalizace webu Brno nebo v rámci jiné lokality, obraťte se na specialisty ze seoconsult.cz.Publikováno: 17. 08. 2018
Kategorie: Podnikání