Venkovní reklama má své nesporné výhody. Využijte je ve svůj prospěch!

Venkovní reklama má své nesporné výhody. Využijte je ve svůj prospěch!

Online marketing zažívá zlaté časy a venkovní reklama proto v očích mnoha podnikatelů ztrácí na původním lesku. Což je škoda, protože nabízí specifické výhody, které mohou výrazně ovlivnit efektivitu kampaně. Udělejte si chvilku čas a přečtěte si, proč byste měli do outdoor reklamy investovat. Důvodů je víc než dost. O venkovní reklamně se vám vyplatí uvažovat v případě, že chcete přivést zákazníky do kamenné prodejny, např. při otevření nové pobočky, při uvedení nového produktu apod. Outdoor reklama vám může skvěle posloužit jako upozornění na časově omezenou slevovou akci a přimět zákazníky k akci. Velmi často se využívá jako hlavní marketingový nástroj při propagaci kulturní akce lokálního charakteru (festival, koncert...). Venkovní reklama může velmi dobře fungovat jako podpora online marketingu. Např. výlepy plakátů s QR kódem či odkazem na webové stránky, kde zákazníci najdou další informace (které by se na plakát nevešly). Outdoor reklama je dobrou volbou při budování brandu. Můžete dát jejím prostřednictvím vědět, že existujete. Zákazníkům se dostanete „pod kůži“ a když budou mít na výběr mezi různými produkty, pravděpodobně si vyberou ten, který „znají z plakátů“ a nikoliv něco neznámého.

Hlavní výhody outdoor reklamy v kostce

Snad největší výhodou venkovní reklamy je fakt, že ji nikdo nemůže vypnout či přepnout. Působí na smysly kolemjdoucích nepřetržitě – 24 hodin denně. Síla outdoor reklamy spočívá také v opakovaném působení. Pokud zákazník uvidí billboard či plakát několikrát (např. při cestě do práce, na nákupech), sdělení si zapamatuje. Zkušení marketingoví odborníci si navíc uvědomují možnost přesného zacílení na konkrétní město či lokalitu (škola, lékárna apod.). Nezapomeňte však, že také v případě venkovní reklamy platí určitá pravidla: bude fungovat jen za předpokladu volby optimálního formátu, správného zacílení a vhodné formulace reklamního sdělení.

Publikováno: 01. 12. 2018

Kategorie: Podnikání