Získejte přízeň klientů a obchodních partnerů reklamními dárky
Hledáte marketingové kladivo, kterým se zavděčíte klientům a obchodním partnerům? Nic proti nejnovějším metodám, ale proč se nevydat již probádanými vodami reklamních dárečků? Nebudeme si nic nalhávat. Všichni rádi dostáváme dárky, byť jde o drobnosti. Nejinak na tom jsou i vaši zákazníci a obchodní partneři. Proč jim neudělat radost a neposílit brand prostřednictvím vhodně zvolených reklamních předmětů? Dáte-li si práci s výběrem dárků pro konkrétní cílovou skupinu, investice se vám vrátí i s úroky. Hodilo by se vám pár praktických tipů? Máte je mít!
Vhodné zacílení je rozhodující
Je lepší zahrnout více lidí levnějšími dárky, nebo se zaměřit na kvalitu? Obecná odpověď neexistuje a vždy záleží na konkrétní situaci. Chcete-li oslovit větší skupinu potenciálních zákazníků (např. v průběhu firemní prezentace na veletrh), pravděpodobně sáhnete po drobnostech. Váženému obchodnímu partnerovi naopak uděláte radost luxusnějším dárkem. Prvním krokem by proto měla být analýza cílové skupiny. Jakmile budete mít k dispozici informace, zvažte své záměry. Jde vám o rozšíření povědomí o vaší firmě, nebo projev loajality? Vžijte se do role obdarovaného a posuďte, zda by vám reklamní předměty k něčemu byly. Pak nemůžete šlápnout vedle. Dárek musí splnit účel! Vzhledem k tomu, že se blíží konec roku, může být příhodným propagačním předmětem diář nebo kalendář. Obdarovaní budou mít logo vaší firmy na očích po celý rok. Určitě jim nebude vadit ani USB disk, otvírák na pivo nebo stylový hrnek. Ve všech případech jde o věci každodenní potřeby, což je samozřejmě žádoucí.Víme, kde seženete kvalitní reklamní dárky levně
Peníze se musí točit, ale proč neušetřit, když vám někdo nabídne kvalitní zboží za neodolatelné ceny? Specialista na dovoz, prodej a předtiskovou přípravu Czech Image Group s.r.o. se v branži pohybuje od roku 2000 a nabízí široké spektrum reklamních předmětů všeho druhu. Přesvědčit se můžete na www.czechimage.cz, kde si lze reklamní dárky zakoupit z pohodlí domova.Publikováno: 14. 12. 2015
Kategorie: Podnikání