Jak vybavit restauraci tak, aby se do ní zákazníci rádi vraceli?
Chystáte se otevřít restauraci nebo přemýšlíte, jak svou stávající vylepšit? Máme pro vás několik rad, jak z ní udělat místo, které zákazníky nadchne a na které se budou rádi opakovaně vracet. V první řadě je samozřejmě důležitá kvalita nabízených pokrmů, přívětivý personál s milým a trpělivým přístupem a také perfektní technický stav celého zařízení a jeho dokonalá čistota. Celkový úspěch ovšem tkví v detailech, jako je třeba restaurační nábytek nebo výzdoba.
Gastro nábytek musí být pohodlný i pohledný
Nábytek do restaurace volte podle celkového stylu, v jakém podnik vedete. Interiér musí být na být pěkný hned na první pohled a působit útulně. Jedině tak se budou zákazníci cítit dobře. Stoly a židle, případně křesla nebo gauče nemusí být v celé jídelně stejné, můžete kombinovat různé barvy nebo třeba druhy nábytku. Kombinujte ovšem s citem a dejte si pozor, abyste restauraci nepřeplácali. Pokud si nejdete jistí, požádejte o pomoc designéra. Gastro nábytek by měl být vždy v perfektním stavu. Zákaznice si například nepřejí, aby jim barové židle potrhaly punčochy. Houpající se stůl je ostudou, a to tehdy, když ho šikovně podložíte složeným papírem. Pro jistotu nábytek pravidelně kontrolujte a opravujte nebo vyměňujte poškozené kusy. Tip: Pěknou nabídku najdete v obchodě Dublino. Specializuje se nejen na gastro, ale také hotelový nábytek. Showroom najdete v Čestlicích u Prahy.Dekorace doladí detaily
Nábytek je nezbytnost, pokud ale chcete opravdu dokonalou restauraci, nezapomeňte na dekorace a doplňky. Dobře působí obrazy na zdi nebo živé květiny, ať už řezané nebo pokojové. Pohrajte si s výzdobou a měňte ji tematicky podle ročního období. Střídejte různé ubrusy a záclony, umístěte dekorace na parapet nebo do oken.Publikováno: 01. 11. 2019
Kategorie: Podnikání