Jak vybavit restauraci tak, aby se do ní zákazníci rádi vraceli?

Jak vybavit restauraci tak, aby se do ní zákazníci rádi vraceli?

Chystáte se otevřít restauraci nebo přemýšlíte, jak svou stávající vylepšit? Máme pro vás několik rad, jak z ní udělat místo, které zákazníky nadchne a na které se budou rádi opakovaně vracet. V první řadě je samozřejmě důležitá kvalita nabízených pokrmů, přívětivý personál s milým a trpělivým přístupem a také perfektní technický stav celého zařízení a jeho dokonalá čistota. Celkový úspěch ovšem tkví v detailech, jako je třeba restaurační nábytek nebo výzdoba.

Gastro nábytek musí být pohodlný i pohledný

Nábytek do restaurace volte podle celkového stylu, v jakém podnik vedete. Interiér musí být na být pěkný hned na první pohled a působit útulně. Jedině tak se budou zákazníci cítit dobře. Stoly a židle, případně křesla nebo gauče nemusí být v celé jídelně stejné, můžete kombinovat různé barvy nebo třeba druhy nábytku. Kombinujte ovšem s citem a dejte si pozor, abyste restauraci nepřeplácali. Pokud si nejdete jistí, požádejte o pomoc designéra. Gastro nábytek by měl být vždy v perfektním stavu. Zákaznice si například nepřejí, aby jim barové židle potrhaly punčochy. Houpající se stůl je ostudou, a to tehdy, když ho šikovně podložíte složeným papírem. Pro jistotu nábytek pravidelně kontrolujte a opravujte nebo vyměňujte poškozené kusy. Tip: Pěknou nabídku najdete v obchodě Dublino. Specializuje se nejen na gastro, ale také hotelový nábytek. Showroom najdete v Čestlicích u Prahy.

Dekorace doladí detaily

Nábytek je nezbytnost, pokud ale chcete opravdu dokonalou restauraci, nezapomeňte na dekorace a doplňky. Dobře působí obrazy na zdi nebo živé květiny, ať už řezané nebo pokojové. Pohrajte si s výzdobou a měňte ji tematicky podle ročního období. Střídejte různé ubrusy a záclony, umístěte dekorace na parapet nebo do oken.

Publikováno: 01. 11. 2019

Kategorie: Podnikání

Autor: Adam