Jděte svým zákazníkům naproti prostřednictvím chytrého vyhledávání
Obsah článku:
Internet nabízí velmi široké spektrum informací, které lze využít ve prospěch Vašeho podnikání. Mimo vlastního osobního rozvoje, kterým můžete vždy vylepšit svůj profesní profil a působení na cílovou skupinu lze skvěle zapojit také umělou inteligenci neboli intuitivní vyhledávače.
Předdefinovaná klíčová spojení stojí za finálním rozhodnutím
Rychlé životní tempo a velké množství informací často blokuje zákazníkům schopnost přesně vyjádřit své potřeby, proto je výhodné být o krok napřed a znát myšlenkovou mapu k jejich nákupním rozhodování. Moderní technologie vyhledávačů se proto soustředí na sběr dat z našeho pohybu na internetu, tak aby tyto produkty či služby zůstávaly klientům stále na očích a mohli se případně inspirovat i nejnovějším vývojem v dané oblasti. Prediktivní vyhledávání tak může nabídnout klíčová spojení bez nutnosti vyjádření a oboustranná komunikace stále zajištěna. Celý proces se zjednodušuje a urychluje zároveň.Inteligentní vyhledávání umožňuje poznat a reagovat na zákazníka
Shromážděná data výrazně rozšiřují možnosti, jak si poznat cílovou skupinu. Z vyhodnocených dat dokáží určit a nabídnout stylově podobnou hudbu nebo videa, jejichž přehrání patří k určujícím nebo rozšiřujícím vlastnostem nabízeného výrobku (např. sportovních hodinek).Online nákupy bez opakující registrace – shoppable
Možnost okamžitého nákupu tam, kde vás něco zaujalo aneb SEO vyladěné k dokonalosti. Jedná se o jednotné nákupní košíky přímo kompatibilní s eshopy. Koupě zboží nezdržuje žádná registrace údajů při prvním nákupu ani platebních údajů kreditky. Není tak odváděna žádná pozornost a nejen rozhodnutí o koupi je rychlejší.Chatovací boti usnadňují orientaci a vytvářejí příjemnější prostředí
Chatovací boti zastupují důležitou, avšak stále se opakující komunikaci se zákazníkem. Tato automatizovaná komunikace urychlí případné dotazy ohledně navigace, platbě či doručení. Zákazník je rychle a přesně informován, co se se zbožím děje a jaké jsou další možnosti. Dalším stupněm automatizovaného dialogu jsou servisní boti, kteří tímto způsobem budou moci poskytnout komplexní přehled o cenách. Podnikatelé tak budou moci mít po ruce asistenta s EET.Umělá inteligence vyhledávačů míří i na lidské emoce
Chytrost našich mobilních telefonů umí reagovat i na nálady. Využívá tedy předvídatelnou atmosféru ve společnosti spojenou s významnými událostmi s nabídkou souvisejících produktů. Vždyť kdo by se nechtěl ztotožnit se svými idoly nebo tím správným obrazem pravověrných příznivců. Nebojte se nových možností a ukažte svou nabídku efektně a efektivně zároveň.Publikováno: 12. 04. 2017
Kategorie: Podnikání