Novoročenka 2017: Chopte se nenucené příležitosti k brandbuildingu

Novoročenka 2017: Chopte se nenucené příležitosti k brandbuildingu

PF je zkratkou francouzského sousloví „pour féliciter“ (česky „pro štěstí“). Novoročenka může mít libovolnou podobu – od e-mailu až po keramickou nebo dřevěnou variantu. Trendy se neustále mění a firmy se snaží o minimalizaci nákladů. Přesto byste měli tiskovou verzi přání PF upřednostnit před elektronickou verzí.

Podle psychologů by novoročenky neměly obsahovat reklamní sdělení. Prioritou je poděkování za spolupráci a nikoliv prodej zboží / služeb. Na druhou stranu jde o skvělou příležitost k brandbuildingu. Firemní logo by na novoročence určitě chybět nemělo. Odborníci na problematiku budování značky dokonce tvrdí, že logo může zabírat většinu plochy novoročenky. Zbylá část připadá Vánocům.

Obecné tipy máme za sebou a nezbývá, než přidat konkrétní tip na tiskárnu, která se o výrobu vašich novoročenek postará. KyoPrint nabízí 1000 druhů novoročních přání a množství různých potisků (např. ražba, slepotisk, termografický tisk) a barevných provedení. Novoročenky 2017 samozřejmě můžete opatřit jakýmkoliv textem, logem společnosti a dalšími volitelnými prvky. Dodací termíny jsou krátké a ceny příjemné. Aktuální katalogy s designovými návrhy novoročenek najdete na www.kyoprint.cz.

Publikováno: 09. 10. 2016

Kategorie: Podnikání

Autor: Adam

Tagy: brandbuilding | novoročenka 2017