Recenze ePoptávka - zkušenosti úspěšných firem hovoří za vše

Recenze ePoptávka - zkušenosti úspěšných firem hovoří za vše

Blíží se léto, ideální období na rekonstrukci bydlení a již se možná poohlížíte po někom, kdo stavební práce provede precizně a přitom za přijatelnou cenu. Nebo snad řešíte koupi nového vozu a hledáte způsob, jak ho pořídit co nejlevněji? A co takhle nové webové stránky, nepotřebují vaše stávající menší facelift? Mohli bychom pokračovat do nekonečna, ale ve skutečnosti vůbec nezáleží na tom, co poptáváte. Ať už jsou vaše požadavky jakékoliv, můžete využít známý poptávkový systém ePoptávka.cz, který vám umožní okamžitě sehnat kvalitního dodavatele.

Poptávkový server ePoptávka.cz funguje na velmi jednoduchém principu a zřejmě proto je tak efektivní. Vy zadáte poptávku, kterou systém automaticky rozešle vhodným dodavatelům. Zadání poptávky je přitom zcela zdarma a ve finále můžete ušetřit až 30 % z obvyklé ceny služby či zboží. Server si samozřejmě oblíbili i dodavatelé, pro které je zdrojem nových obchodních příležitostí a skvělé zkušenosti s ním mají úspěšné firmy jako Česká pošta, Hamé, Moravia Steel, Siemens, České dráhy a spoustu dalších větších i menších subjektů.

ePoptávka.cz měsíčně zprostředkuje zhruba 11 tis. poptávek, jejichž objem přesahuje 1,5 miliardy korun.

O tom, že ePoptávka.cz funguje tak, jak má, nemůže být pochyb a to nejen s ohledem na zkušenosti výše zmíněných firem, ale také na holá fakta. Společnost B2M.cz, který poptávkový server provozuje, oznámila meziroční růst tržeb o 14 % na 122 milionů korun – což dokazuje zvyšující se zájem podnikatelů, kterým ePoptávka.cz zprostředkovává zajištění služeb a prodej zboží. Očekávaný letošní růst provozovatelé odhadují na necelých 50 % a v vzhledem k tomu, že slaví úspěchy i na Sovensku a také skutečnosti, že systém využívají také státní instituce, jde o reálné číslo.

Resumé zní jasně - neexistuje jediný důvod ePoptávku nevyzkoušet. Jak jsme již výše uvedli - vložení poptávky je ZDARMA. A jaké jsou vaše zkušenosti? Podařilo se vám díky systému ušetřit, nebo najít novou klientelu?

Publikováno: 21. 05. 2014

Kategorie: Podnikání