Třetí rozměr dorazil i k etiketám
Třírozměrný prostor, neboli notoricky známé spojení 3D, je v oblasti technologií jakýmsi symbolem pokroku a hi-tech. Stačí si otevřít reklamní leták místního elektra. Zařízeními, které se pyšní funkcí, jež má co dočinění s třetím rozměrem, se to tam jenom hemží. Třetí rozměr je zkrátka trendy a bylo jen otázkou času, kdy dorazí i do reklamy. Té aktuálně vévodí 3D etikety, které představují vysoce efektivní způsob, jak prezentovat své služby či výrobky a zaujmout klienty.
Co je to 3D etiketa?
3D etikety jsou poloplastické samolepky, které jsou schopny kopírovat konvexní i konkávní zařízení podkladu. Zachovávají si trvalou plasticitu a jsou velmi odolné. Povrch samolepek pokrývá vodojasná pryskyřice, která nejenže zvýrazní tvar, ale především rozzáří barvy. Díky trojrozměrnému efektu je samolepka mnohem viditelnější. Pryskyřice samolepku chrání před mechanickým poškozením a povětrnostním vlivům. Etiketě nevadí dokonce ani voda. Neblednoucí barvy pak zajišťuje UV filtr.
Kde si můžu 3D etikety objednat?
3D etikety a logoprint pro vás zajistí společnost 2H Holinger s.r.o., která působí již od roku 1995 a patří k vůbec největším výrobcům reklamních předmětů v ČR. Na vás je, zda si necháte zpracovat celou zakázku, nebo si samolepky vytisknete sami a necháte pouze zalít pryskyřicí. Ceny jsou individuální a odvíjí se od množství a komplexnosti tvarů nálepek. Pro individuální nacenění a další detaily navštivte holinger.cz.
Publikováno: 16. 10. 2012
Kategorie: Podnikání