Reklama v MHD: Mobilní reklama je LEPŠÍ než nepohyblivá!
Obsah článku:
Hledáte efektivní způsob propagace, který se vám vrátí i s úroky? Vsaďte na reklamu v MHD! Cestování metrem, autobusem či jiným prostředkem městské hromadné dopravy není zrovna příjemné, a to zejména pro cestující, kteří ve stísněném prostoru tráví až příliš mnoho času… Ale právě proto máte velkou šanci uspět. Cestující se snaží zabít nudu, tiká očima po ostatních lidech a samozřejmě narazí i na důmyslně rozmístěnou reklamu. Cesta trvá dlouho, takže bude míst dostatek času na to, aby informace na letáčku vstřebal. Bum! Právě jste chytili dalšího zákazníka!
Tak snadné to samozřejmě není, ale pravdou je, že reklama v pražské MHD (a v dalších velkých městech) patří k populárním formám reklamy. A svěříte-li realizaci zkušeným borcům z renomované reklamky, pravděpodobnost úspěchu výrazně naroste.
Reklama v MHD vděčí své oblibě výhodnému poměru ceny a efektivity. Jedná se o cenově dostupné řešení pro každého, kdo má pro marketing omezený rozpočet. Nutno však podotknout, že městskou hromadnou dopravu rády využívají i firmy, které si mohou dovolit i mnohem nákladnější formu reklamy.
Kdo vám s reklamou v MHD pomůže?
Pražská reklamní agentura adservis realizuje reklamu v autobusech, tramvajích v Praze, Brně a Ostravě. V rámci Prahy pak také reklamu v metru a prostorách metra. Co se týče konkrétních formátů, vaše reklama může být uvnitř i vně dopravního prostředku. Máte snad pochybnosti o tom, že se vám investice do reklamy v MHD vyplatí? Statistiky hovoří jasně – pohyblivá reklama je 14 x efektivnější než stacionární billboardy. Díky pohybu má mnohem větší frekvenci zhlédnutí, což potvrzují také výzkumy efektivnosti oční kamerou. V městském reklamním smogu má reklama v MHD určitou exkluzivitu a neztratí se v záplavě ostatních reklamních formátů. Reklamní agentura adservis navíc dokáže využít přednosti umístění na dopravním prostředku a „vymáčkne“ z kampaně maximum!Publikováno: 05. 03. 2016
Kategorie: Podnikání